    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaliczka za grudzień? Pilne!
    Date: 18 Dec 2005 22:22:26 +0100

    > Ale my jako stowarzyszenie jesteśmy osobą prawną.
    > Ponadto wspominałeś o analogii do CIT, a o tym nie ma w PDOF.
    >
    > Koleżanka, która mi dzisiaj powiedziała o konieczności zapłacenia twierdziła,
    > że potwierdziły to co najmniej 2 osoby (księgowe), z tym, że o jednej z nich
    > słyszałam nie najlepszą opinię, a druga jest związana z księgowaniem w
    firmie.
    > Koleżanka moja zapłaciła, jak twierdzi dla świętego spokoju, ale w jej
    przypadku
    > jest to suma dużo mniejsza, a poza tym w przypadku stowarzyszenia, które ona
> [...]
    Zofia - :))))))

    Rozróżnij płatnika od podatnika a na koniec przeczytaj druk PIT4 i popatrz na
    rubryki - wszystkie !!!!!!!!!!!!!

    I pomyśl o kimś kompetentnym do rozliczania podatku za pracowników , bo jesli
    zostałaś zgłoszona jako TA OSOBA , to masz duży problem - albo będziesz go
    miała w przyszłości - pozdrawiam świątecznie - Kriss