  • 31. Data: 2010-10-16 17:33:06
    Temat: Re: Założenie DG i Spis z Natury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Oct 2010, Król Dopalaczy wrote:

    > ale to przeciez bylpoby chore, nie osiaga sie zadnego dochodu z DG a musi sie
    > prowadzic DG, absurd.

    Sam sobie odpowiedz: mamy przykładowo gościa, który kupuje kilka ha
    gruntu, piec hutniczy (każe toto postawić), kupuje parę pociągów
    rudy i węgla (albo lepiej wsadu do wytapiania stali, żeby nie
    przesadzać z wielkim piecem ;)) tudzież zatrudnia kilkadziesiąt osób.
    Rozpoczyna wytop, produkcję odkłada na zapas.

    Powiadasz, że w myśl zasady "nie osiąga żadnego dochodu z DG" miałby
    być zwolniony z obowiązków związanych z jej prowadzeniem?
    (takie kryterium podałeś i *do tego* się odnoszę, a mowa o prawie
    - prawie, które w .pl *nie* przewiduje granicy w stylu: "DG zaczyna
    się od wydatków 100 000 zł miesięcznie")

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2010-10-17 15:35:42
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

> [...]
    >
    > Powiadasz, że w myśl zasady "nie osiąga żadnego dochodu z DG" miałby
    > być zwolniony z obowiązków związanych z jej prowadzeniem?

    jezeli nie bylby to przychod z dzialalnosci gospodarczej to oczywiste.

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 33. Data: 2010-10-21 19:43:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 Oct 2010, Król Dopalaczy wrote:

    > jezeli nie bylby to przychod z dzialalnosci gospodarczej to oczywiste.

    Jaki przychód, NIE MA PRZYCHODU.
    Czytać polecam.

  • 34. Data: 2010-10-25 14:17:49
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > Jaki przychód, NIE MA PRZYCHODU.
    > Czytać polecam.

    tak, ale gdyby byl to czy kwalifikowal by sie tylko jako przychod z praw
    majatkowych jezeli tak to wymog posiadania dg gospodarczej byl by
    totalnbie bez sensu.

    Ja dalem zalozenia ze nie ma przychodu z dg w sensie nie prowadzi sie
    dzialalnosci w ktorej w przypadku dokonania sprzedazy usyskalo by sie
    przychod kwalifikowany jako przychod spoza dg a nie, wykonywalo by sie
    czynnosci kwalifikowane pod DG ale nie uzyskiwalo dochodu ze wzgledu na
    brak sprzedazy.

    Gdzies tam znalazlem interpretacje zaskarzona gdzie sad stwierdzil ze w
    pierwszej kolejnosci trzeba okreslic czy przychod jest w ogole z DG a
    nie z innych zrodel wymienionych w ustawie i jezlei jest z DG to dopiero
    okreslic czy jest to czynnosc zorganizowana i ciagla co jest sensowne.

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 35. Data: 2010-10-28 08:33:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Oct 2010, Kotlet wrote:

    > Ja dalem zalozenia ze nie ma przychodu z dg w sensie nie prowadzi sie
    > dzialalnosci w ktorej w przypadku dokonania sprzedazy usyskalo by sie
    > przychod kwalifikowany jako przychod spoza dg

    A, to zgoda, nie załapałem :)

    pzdr, Gotfryd