  • Data: 2015-03-17 17:53:56
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Jest to ewidentna socjotechnika i skłonienie kogoś tą metodą do
    > niekorzystnego rozporządzania środkami. Niestety oni tam piszą samą
    > prawdę, a tylko my czytamy między wierszami. Tak jak z iPhonami na
    > Facebooku.

    Czy moge sie ubrac w strój przypominajacy mundur policjanta, stanac przy
    drodze z urzadzeniem przypominajacym suszarke i zatrzymywac kierowców
    proszac o wpłate i ijednoczesnie informujac o przekroczeniu predkosci?
    Obiecuje ze tak dobiore słowa, ze nie bedzie wynikało z nich ze oplata jest
    za przekroczenie.
    Albo od razu bede wysyłała zdjecia do domu z fotoradaru - tutaj również
    ujme to w taki sposób ze bedzie sugestia ze to jest mandat za
    przkeorczenie, ale de facto bedzie to nieobowiazkowa oplata.

    Moge tak?

    Ciekawych rzeczy sie człowiek dowiaduje w internecie.

    Moze bez sensu chodzic do normalnej pracy...

    Ale jakis czas temu ogladałem reportaz w ktorym pokaztwano ze prokuratura
    cos z ta sprawa robi tyle ze jak zaczeli opowiadac co i jak to załamałem
    rece...