  • Data: 2015-03-17 20:00:38
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA460AF8D7271Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Musielibysmy porozmawiac o konkretnych przypakładach, bo tak ogólnie to
    > trudno powiedziec.

    Ale mnie chodzi ogólnie o zasadę nabierania/naciągania na coś.
    Tak z marszu to jest tego pełno:
    wpisy do jakichś zagranicznych katalogów, darmowa pierwsza
    rzecz a potem przez akceptację prenumerata, SMS - wygrałeś BMW
    czy coś innego i udział w debilnym konkyrsie,
    superwczasy nocleg za 1zł (ale małymi literkami -wyżywienie obowiązkowe
    250zł),
    przychodziły tez do mnie jakieś wpisy do rejestru rzetelnych firm
    (taki antyrejestr długów), telefonicznie supergarnki, mapy Polski,
    kursy językowe, do tego pobieraczki itp

    I co przed tym wszystkim ma chronić Państwo?
    Te wszystkie biznesy opierają się na zasadzie, że
    zawsze znajdzie się ktoś, kogo uda się naciagnąć.
    One są z zasady nieuczciwe, ale tak jak ktoś tu już pisał
    musiałoby byc to obalane chyba tylko opinią respondentów,
    bo z punktu widzenia prawa sprawa jest "czysta".
    I nie chodzi o to, że oszust cwany a ten nabrany głupi,
    tylko, że jeszcze jest tyle różnych pomysłów, że nie nadąży się
    zabraniac niczego prawnie.
    A z całym szacunkiem dla społeczeństwa - zawsze pełno będzie tych,
    którzy nie rozumieją, że jak coś jest za darmo, to albo jest trefne,
    albo to przekręt, a i tak ktos już na tym swoje zarobił.
    Gdyby przeszli obok tego obojetnie, to biznes by upadł.