  • Data: 2015-03-17 23:59:52
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > "To JEST rzeczywisty rejestr stworzony w celu łatwiejszego znalezienia
    > klienta. Taka panorama firm in spe. "

    tutaj sąd robi wielkie oczy ze ma byc az tak naiwny...

    > "Pismo jest standardowe, w ogóle nieurzędowe, nie ma na nim ani
    > czerwonych pieczęci ani niczego co by mogło sprawiać wrażenie że
    > jesteśmy urzędem.

    A tutaj juz wyciaga pismo w ktorym czerwone pieczatki swieca az miło i
    pyta: co pan mi tu za kity wciska? :)

    > Nic też nie sugerowaliśmy, a jak komuś się kojarzy to przepraszamy, nie
    > odpowiadamy za czyjeś skojarzenia".
    >
    > IMHO takie "rejestry" od strony karnej, jeżeli nie przegną, są nie do
    > ugryzienia. Żeby to dało się ukrócić, trzebaby zrobić coś w stylu że
    > umowa jest nieważna jeżeli badanie na grupie 100 respondentów wykaże że
    > 80 z nich rozumie tą umowę opacznie.

    A sad pyta: i te wszystkie osoby które reklamowały ze sadzxiły iz wpis jest
    obowiazkowy i chca zwrotu pieniedzy nie zmąciły Pana spokoju co do
    uczciwosći Pana działania?