    Date: Tue, 17 Mar 2015 18:02:20 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Założenie działalności
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 17.03.2015 o 17:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik m m...@g...com ...

    > Znaczy jaka przewidujesz linie obrony oszusta?
    > To miał byc rzeczywisty rejestr stowrzony na cele......

    "To JEST rzeczywisty rejestr stworzony w celu łatwiejszego znalezienia
    klienta. Taka panorama firm in spe. "

    > a urzedowy wyglad
    > pisma i tresc sugerująca obowiazkowosc wpłaty to wypadek i przypadek...?

    "Pismo jest standardowe, w ogóle nieurzędowe, nie ma na nim ani
    czerwonych pieczęci ani niczego co by mogło sprawiać wrażenie że
    jesteśmy urzędem.

    Nic też nie sugerowaliśmy, a jak komuś się kojarzy to przepraszamy, nie
    odpowiadamy za czyjeś skojarzenia".

    IMHO takie "rejestry" od strony karnej, jeżeli nie przegną, są nie do
    ugryzienia. Żeby to dało się ukrócić, trzebaby zrobić coś w stylu że
    umowa jest nieważna jeżeli badanie na grupie 100 respondentów wykaże że
    80 z nich rozumie tą umowę opacznie.

    p. m.