  • Data: 2015-03-18 11:02:33
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: noname <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2015-03-16, o godz. 22:49:51
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał(a):

    > To wszystko i tak jest pikuś, Pan Pikuś. Ile razy w życiu zakładasz
    > DG? Ja 2! Raz SC, a potem w 2005 DG OF. I jakoś nie czuję problemu,
    > że trzeba by iść po Regon. Wolałbym za to nie musieć np. płacić za
    > nowe blachy do samochodu tylko dlatego, że zmieniłem miejsce
    > zamieszkania. Jak im do czegokolwiek do statystyk potrzeba wiedzieć
    > gdzie mieszkam, to mogę zgłosić, a oni sobie przypiszą, że numer SGL
    > już teraz jest w SZ. I już. Jakoś US mógł mój NIP przenieść z SGL na
    > SZ bez zmiany NIP-u. A tu za prawko płacić, za tablice płacić... Za
    > karę za przeprowadzkę.

    To chyba taki anachronizm po czasach bez komputerów. Teraz mamy XXI w.
    i wystarczy klepnąć w klawiaturę. Tylko 'reforma' jakaś tam była
    (tablice), ale takiego co by zlikwidował wpływy i zatrudnienie z tego
    tytułu nie ma. Co jest oczywiste z poziomu obecnej (starej-nowej)
    władzy. ("Dżilas pokazuje, że brak procedur demokratycznych owocuje
    powstaniem zależnej tylko od najwyższego kierownictwa ogromnej warstwy
    powiązanych ze sobą biurokratów." P.S. <Wojna światów>)

    W Anglii to przecież funkcjonuje, choć znowu dziwi (w UK), że
    nie można pożyczyć (bez duużo wyższych stawek w uproszczeniu) samochodu
    sąsiadowi.