    From: "Magdi" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zalozenie dzialalnosci gospodarczej !
    Date: Wed, 7 Jun 2006 10:31:35 +0200

    Użytkownik "copied" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e64m1a$p5a$1@news.dialog.net.pl...

    > Witam !!
    >
    > Wlasnie borykam sie z pytaniem co dalej ze soba zrobic.
    > Moj szef zwolnil mnie po 7 latach pracy bo urodzilam dziecko i juz nie
    > bede dyspozycyjna. :(
    >
    > Mysle o zalozeniu dzialalnosci gospodarczej ale nie mam pojecia jak sobie
    > dam ze wszystkim rade bardzo bym chciala sie dowiedziec jak prowadzic taka
    > dzialsnoc na jakich ksiegach jaki program i wogole nie mam o niczym
    > pojecia ale chcialabym zrobic cos w wlasnym zakresie aby nastepny kochany
    > szef nie zwolnil mnie jak zdecyduje sie na drugie dziecko.

> [...]

    Witam!
    I to jest właśnie realizacja polityki prorodzinnej :-(
    Pani Agnieszko, proszę udać się do księgarni i zakupić na początek jakiś
    poradnik jak założyć działalność gospodarczą, albo skorzystać z wyszukiwarki
    www.google.pl A potem na bieżąco czytać tę grupę, by wiedzieć o zbliżających
    się zmianach prawnych itd. Trudno w jednym poście napisać o wszystkim.

    Ale trzymam kciuki by wypaliło
    Magdi, także posiadająca dziecko