eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZamknięcie roku › Re: Zamknięcie roku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "justyna" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zamknięcie roku
    Date: Tue, 15 Jan 2002 14:00:16 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <a218rs$5hr$1@news.tpi.pl>
    References: <i...@4...com>
    <1...@a...swietochlowice.dialup.inetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: plus.cyber.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1011099324 5691 217.97.168.33 (15 Jan 2002 12:55:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Jan 2002 12:55:24 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:49177
    [ ukryj nagłówki ]

    a) od tego musisz odprowadzić vat, więc fv byłaby chyba najwłaściwszą formą,
    bo na paragon to już za późno,
    b) protoków strat i zdjęcie z magazynu, ale nie wpisujesz tego do KPiR bo to
    w momencie zakupu było kosztem, podaj tam przyczyny uszkodzeń itp, najlepiej
    taki protokół robić raz np. w miesiącu, bo zdażylo się że kontrol uważała,
    że stwierdzenie braków i uszkodzeń to nie protoków, który powinien być
    sporządzony w chili uszkodzenia
    c) tu właściwie chyba wchodziłaby reklama prowadzona w sposób niepubliczny,
    czyli wystawienie fv wewnętrznej
    odprowadzenie Vatu i zdjęcie z zakupu towarów a przerzucenie do kosztów
    reklamy i reprezentacji, i tu jest limit 0,25% przychodu!!!
    pozdrawiam


    Użytkownik "Nika" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:19004-1010516519@as3-94.swietochlowice.dialup.i
    netia.pl...
    >
    > "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:i09k3uki7h3l6usg6avjg90jh3n9td4e6l@4ax.com...
    > > Witajcie,
    > >
    > > po podsumowaniach w zasobach mojej firmy wyszło, że
    > >
    > > a) część towaru handlowego zużyłem sam
    > > b) część towaru uległa uszkodzeniu i nie nadaje się do sprzedaży
    > > c) część towaru rozdałem jako promocję. Nie jest to niestety towar
    > > podpadający pod (a)
    > >
    > > słyszałem, że (a) mam rozwiązać wystawiając sobie samemu fakturę. Czy
    > > to prawda? A co z (b)? Czy wystarczy spisać ten towar z adnotacją, że
    > > uległ zniszczeniu? I jak wtedy wpisać do książki?
    > > A co z (c)?
    > >
    > > Acha, rozliczam się na PKPiR.
    > >
    > > --
    > > Tristan hrabia Alder
    > > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
    >
    > (a) - wypisz dokument RW
    > (b) - sporządź protokół zniszczeń
    > (c) - RW
    >
    > Monika.
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1