    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zamknięcie roku
    Date: Wed, 16 Jan 2002 23:46:48 +0100

    Pozdrawiam serdecznie,

    w odpowiedzi na przemiłe pismo z dnia 16 stycznia 2002
    (21:38:53),
    (sygnowane: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne ):

    > Już zapomniałem o co poszło :(
    > Jeśli to JEST koszt to tak.

    No np. papier komputerowy. Kupuję 10 ryz. 5 sprzedaję, a 5 zużywam
    sam.

    > "Wyprodukowanie" ŚT dla siebie

    siebie, czyli prywatnie? Czy dla firmy?
    Kupuję częsci komputerowe, składam sprzęt i kupuję go sam od
    siebie.

    > nie jest kosztem, wzięcie
    > kuzynce nie jest kosztem itp.

    ??

    > [...]
    > Jeśli to DLA FIRMY - to nie !

    Dlaczego nie? Przecież to mój koszt. Nie rozumiem.
    a) Kupuję papier komputerowy, księguję jako koszt, bo zużywam.
    b) Kupuję papier komputerowy, księguję jako towar, ale mam potrzebę
    użycia papieru, więc mogę sam od siebie kupić. Dlaczego nie ma iść
    jako koszt? Bez sensu!

    --
    pozdrowienia i ukłony, śle sługa uniżony
    Przemysław Adam Śmiejek

    Gość w dom, żona w ciąży
    --
    Tristan hrabia Alder