  • 41. Data: 2010-01-16 22:15:23
    Temat: Re: Zawieszenie działalności - pułapki
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-16 22:31, Maciek pisze:
    > Widocznie akurat wtedy byłeś zupełnie zdrowy. Może spróbuj chodzić do
    > lekarza, gdy coś Ci dolega? :->

    może zacznij czytać to, na co odpisujesz?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 42. Data: 2010-01-17 09:40:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > może zacznij czytać to, na co odpisujesz?
    Wiesz, może Ty po prostu z wyglądu przypominasz jakiegoś kontrolera NFZ,
    czy cuś i to wzbudza w lekarzach obawy, czy wręcz niechęć? :->
    Nie zdarzyło mi się, żebym musiał jakoś specjalnie błagać o zwolnienie,
    nawet gdy miałem tylko trochę bardziej męczący katar czy kaszel.
    Oczywiście nie mówię o zwolnieniu 2-tygodniowym, ale 3, czy 5 dni lekarz
    bez problemu dawał na podleczenie. Dodam może, że nie musiałem dawać mu
    nic pod stołem i nie był to lekarz jakoś mi dłużej znany.
    Maciek

  • 43. Data: 2010-01-17 09:41:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > W zasadzie jestem przeziębiony prawie cały czas. Więc musiałbym nie
    > pracować.
    Od schorzeń przewlekłych to są renty.

    Maciek

  • 44. Data: 2010-01-17 10:06:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-17 10:41, Maciek pisze:
    > Od schorzeń przewlekłych to są renty.

    Mówisz, że dostanę na przewlekły nieżyt nosa albo coś takiego rentę?
    Może to byłoby opłacalne :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 45. Data: 2010-01-17 10:21:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-17 10:40, Maciek pisze:
    > Wiesz, może Ty po prostu z wyglądu przypominasz jakiegoś kontrolera NFZ,

    No raczej nie, bo niektórzy to mnie znają od lat.

    > czy cuś i to wzbudza w lekarzach obawy, czy wręcz niechęć? :->

    Z jednym nie takie przekręty robiliśmy :-P, a i tak L4 odmówił.
    Tak jakby to było naprawdę silnie limitowane i silnie kontrolowane.

    Coś w tym jednak musi być, skoro lekarz przyjmuje mnie w poradni
    szpitalnej, umawia się ze mną na badania, zakłada mi kartoteki, wysyła
    po różnych oddziałach na różne badania, a jednocześnie mówi, że sorry,
    ale L4 niet i że mam brać urlop bezpłatny. Na szczęście akurat wtedy
    sobie załatwiłem zwolnienie od lekarki pierwszego rażenia, bo ona mnie
    wysłała do tego specjalisty, leczy mnie od lat i wiedziała, że nie
    zmyślam, więc jakośtam nagięła przepisy i dała. Ale opór przed
    zwolnieniami jest naprawdę silny.

> [...]
    > bez problemu dawał na podleczenie. Dodam może, że nie musiałem dawać mu
    > nic pod stołem i nie był to lekarz jakoś mi dłużej znany.

    Hm... Ciekawe zjawisko, bo ja już kilku personalnie innych osobników
    obskoczyłem i zawsze był opór. No fakt, że umierający nie byłem i mieli
    rację, że z katarem czy zapaleniem oskrzeli można pracować. Z tym
    kaszlakiem i zmianą opatrunków, to już nieco gorzej, bo miała
    świadomość, że przyjmuje na opatrunki tylko od 10 do 13, więc w
    godzinach pracy. Więc pomimo, że niby z taką pierdołą pracować można, to
    z opatrunkami gorzej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 46. Data: 2010-01-18 09:56:06
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 12:54:24 +0100, Maddy napisał(a):

    > Ale reszta się zgadza. Przerwanie ciągłości ub. chorobowego nawet na
    > jeden dzień skutkuje zaczynaniem "od początku" czyli karencją.
    ^^^^^^^^^^^
    Lubię cię deczko wnerwiać maddy :)
    Fajny zwrot ... ZACZYNANIEM ... :))))

  • 47. Data: 2010-01-18 10:00:34
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 18:18:08 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > "strażacy jako protest wezmą zwolnienia L-4" itp. itd.
    ^^^
    Jesteś z epoki dinozaurów czy zatrzymałeś się na etapie rozwoju i wiedzy
    kilkanaście lat temu?

    > JaC

    To wszystko wyjaśnia ;/

  • 48. Data: 2010-01-18 14:44:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-18 11:00, Herald pisze:

    > ^^^
    > Jesteś z epoki dinozaurów czy zatrzymałeś się na etapie rozwoju i wiedzy
    > kilkanaście lat temu?

    Rowerem pewnie nie jeździsz, adidasów nie nosisz, żyletek nie
    używasz.... L4 to L4, nawet jeśli teraz się wypisuje L4 na druku ZLA.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 49. Data: 2010-01-19 11:55:41
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 15:44:01 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Rowerem pewnie nie jeździsz, adidasów nie nosisz, żyletek nie
    > używasz....

    No nie mogę!!!
    Prorok czy cóś??
    Wszystkie odpowiedzi negujące - nie.