    Date: Tue, 01 Jan 2013 14:13:51 +0100
    From: Jacek <n...@s...spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zbiorcza usługa jako jedna pozycja na fakturze

    W dniu 2012-12-31 22:32, Liwiusz pisze:

    > Nie bardzo zrozumiałeś o co chodzi.

    Odniosłem się tylko do komercyjnej części odpowiedzi - a to tak
    zabrzmiało. Na forach poświęconym zabezpieczeniom również co trzecie
    pytanie jest kwitowane odpowiedzią "wezwij fachowca" a niejednokrotnie
    odpowiedź wymaga małego doprecyzowania ze strony pytającego i kilku zdań
    odpowiedzi. Tam pomagam ludziom, gdzie oczywiście jest szansa pomocy
    jeżeli pytający jakieś podstawy zna. Tutaj przecież nie oczekiwałem, ze
    ktoś mi za darmo poprowadzi księgowość, tylko chciałem jakiejś
    konkretnej wskazówki - której z braku czasu i choroby księgowego
    postanowiłem poszukać tutaj.

    > Fora techniczne, powiadasz?
    > Aby zachować analogię, to należałoby porównać Twoje pytanie o podatki do
    > pytania o jakiś szczegół techniczny, który chcesz wykorzystać w
    > komercyjnej konstrukcji urządzenia, od którego zależy ludzkie życie...

    Chyba trochę przesadzasz - mojej sprawie ze sposobem wystawienia faktury
    było daleko do takiej powagi. Zabezpieczenia mienia SSWIN, konfiguracje
    routerów brzegowych w bankach to też dość poważna sprawa, ale gdzie mogę
    to pomagam. Tak już mnie wychowano.

    > zżymać się, że ktoś Ci nie chce dać krótkiej i jednoznacznej odpowiedzi
    > na usenecie (dodatkowo w sytuacji, kiedy takiej jednoznacznej odpowiedzi
    > nie ma).

    Księgowy zadał kilka pytań i odpowiedź nie była dla niego wielkim
    problemem, choć rzeczywiście nie było to tak oczywiste i co gorsza znów
    przewinął się temat interpretacji danego US.

    Pozdrawiam
    Jacek