    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiana formy opodatkowania: ryczałt >> zasady ogólne
    Date: Sat, 22 Jun 2002 23:05:04 +0200

    On Sat, 22 Jun 2002, Sławomir Malibo wrote:

    >+ 1. wyposażenie powinno wcześniej figurować w ewidencji wyposażenia. podobnie
    >+ jak środki trwałe w EŚTr.

    Ryczałtowcy którzy uprzednio nie byli na KPiR nie mają obowiązku
    mieć EW i EŚT, więc co do "powinności" zgłaszam sprzeciw :)

    >+ 2. w koszty - absolutnie NIE

    IMHO słusznie

    >+ 3. samochód wprowadzić można, ale żadne tam "wrzucenie" w koszty. Podobnie
    >+ komputer.

    Pytanie było o "wrzucenie" np. droga amortyzacji.
    Możesz wyłożyć co masz na mysli "żadne wrzucenie" ?
    Owszem, wygląda podejrzanie - i nie zdziwię się że ktoś
    będzie się czepiał :]
    Powiedz mi tylko czy ja (KPiR) mogę swój komputer "osobisty"
    wprowadzić na ŚT *i wrzucić w KUP amortyzację* czy nie ?
    -;) - odpowiedź znasz :)

    *PODANIE*
    Zwracam się z uprzejmą prośbą o rozpatrzenie odpowiadania
    pod cytatem. Za przykład może posłużyć próba wyobrażenia
    sobie jak "miło" będzie się czytało niniejszy post np.
    za pół roku...
    *koniec PODANIA*

    [...]

    Pozdrowienia, Gotfryd