  • Data: 2008-02-22 08:07:52
    Temat: Re: Zwrot VAT dla turysty na granicy
    Od: f...@s...poczta.onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    jureq <j...@x...to.z.adresu.xop.pl> wrote:
    > Dnia Thu, 21 Feb 2008 22:14:02 +0000, franekkimono napisał(a):

    > Poczytaj:
    > http://www.vat.pl/taxfree/index.php
    > http://www.e-podatnik.pl/artykul/doradca_podatnika/5
    301/TAX_FREE.html

    > W pierwszym poście piszesz, że nie chodzi ci o "tax free". Ale ten zwrot
    > podatku nosi właśnie nazwę "tax free". Przypuszczam, że nie chcesz po

    Nie - tax-free to taki glupi sposb zwrotu VATu przez posrednika. Ja chce
    odebrac VAT normalnie, bez tej idiotycznej organizacji.
    Kupuje w sklepie, place VAT, a na granicy VAT odbieram.
    Tax-free to mi przypomina zlodzieja Gawronika, kto pamieta?

    > prostu korzystać ze sklepów wolnocłowych na lotnisku. Ogólnie rzecz biorąc
    > to oprócz potwierdzenia zakupu w celu wywozu w sklepie, który prowadzi
    > sprzedaż z prawem zwrotu mosisz mieć paragon fiskalny i potwierdzenie
    > wywozu w stanie nienaruszonym z granicy Unii Europejskiej.

    OK, masz pomysl jak poznam ktory to sklep? Czy np. supermarket jest
    upowazniony?

    Pozdr
    F.