  • Data: 2008-02-22 08:42:55
    Temat: Re: Zwrot VAT dla turysty na granicy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Feb 2008 08:07:52 +0000, franekkimono napisał(a):

    > Nie - tax-free to taki glupi sposb zwrotu VATu przez posrednika. Ja chce
    > odebrac VAT normalnie, bez tej idiotycznej organizacji.
    > Kupuje w sklepie, place VAT, a na granicy VAT odbieram.
    > Tax-free to mi przypomina zlodzieja Gawronika, kto pamieta?

    Nie ma takiej metody. Kto niby miałby ci na granicy zwracać? Tax free to
    w Unii Europejskiej metoda jedyna. Zwrotu dokonuje sklep, który ci
    sprzedał sam albo za pomocą tej właśnie organizacji. W Polsce taka
    organizacja jest tylko jedna i z tego co pamiętam w ubiegłym roku groziło
    że nie będzie nawet jej bo chyba nie dopilnowali jakichś terminów. Nie
    wien jak to sie wtedy skończyło.

    Po nalepkach "Tax free"