eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZwrot towaru a paragon › Re: Zwrot towaru a paragon
  • Data: 2018-07-23 08:20:49
    Temat: Re: Zwrot towaru a paragon
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-07-22 o 21:07, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 22 Jul 2018 17:07:22 +0200, m napisał(a):
    >> Zwróciłem towar na Allegro, dostałem kasę, jednak nie odesłałem paragonu
    >> i sprzedawca prosi mnie żebym mu wysłał, bo nie może tej sprzedaży
    >> cofnąć z kasy.
    >>
    >> Prawda li to czy sprzedawca nie umie w zwroty? Nie chce mi się drugi raz
    >> dygać na poczte (nie mówiąc już o ponoszeniu kosztu znaczka).
    >>
    >
    > Ogolnie tak

    Ogólnie właśnie nie - jeśli jakieś uprawnienie przysługuje z mocy prawa
    (a nie z umowy stron), to paragon nie jest konieczny. Trzeba tylko
    wykazać, że do zakupu doszło, co w przypadku allegro nie będzie problemem.

    >- pomysl, jaki by miala sens kasa fiskalna, gdyby
    > sprzedawca mogl na drugi dzien stwierdzic "klient zwrocil towar i
    > podatek sie nie nalezy".

    Nie ma co myśleć, sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot sprzedanego na
    odległość przedmiotu w określonym terminie, a warunkiem zwrotu nie jest
    zwrot paragonu.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1