eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZwrot towaru a paragon › Re: Zwrot towaru a paragon
  • Data: 2018-07-23 09:19:14
    Temat: Re: Zwrot towaru a paragon
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 23.07.2018 o 08:20, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2018-07-22 o 21:07, J.F. pisze:
    >> Dnia Sun, 22 Jul 2018 17:07:22 +0200, m napisał(a):
    >>> Zwróciłem towar na Allegro, dostałem kasę, jednak nie odesłałem paragonu
    >>> i sprzedawca prosi mnie żebym mu wysłał, bo nie może tej sprzedaży
    >>> cofnąć z kasy.
    >>>
    >>> Prawda li to czy sprzedawca nie umie w zwroty? Nie chce mi się drugi raz
    >>> dygać na poczte (nie mówiąc już o ponoszeniu kosztu znaczka).
    >>>
    >>
    >> Ogolnie tak
    >
    > Ogólnie właśnie nie - jeśli jakieś uprawnienie przysługuje z mocy prawa
    > (a nie z umowy stron), to paragon nie jest konieczny. Trzeba tylko
    > wykazać, że do zakupu doszło, co w przypadku allegro nie będzie problemem.
    >
    >>- pomysl, jaki by miala sens kasa fiskalna, gdyby
    >> sprzedawca mogl na drugi dzien stwierdzic "klient zwrocil towar i
    >> podatek sie nie nalezy".
    >
    > Nie ma co myśleć, sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot sprzedanego na
    > odległość przedmiotu w określonym terminie, a warunkiem zwrotu nie jest
    > zwrot paragonu.
    >

    Ale nie jest problem ze zwrotem. Zwrotu dokonałem, kasę dostałem.

    Chcę jednak wiedzieć, czy sprzedawca jest o coś w plecy jeżeli mu nie
    odeślę paragonu czy nie?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1