eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiartyści nie są ludźmi, którzy wyjdą na ulicę i będą palić opony › Re: artyści nie są ludźmi, którzy wyjdą na ulicę i będą palić opony
    From: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.pregierz
    Subject: Re: artyści nie są ludźmi, którzy wyjdą na ulicę i będą palić opony
    Date: Thu, 13 Feb 2014 21:28:52 +0100

    > Ale to Ty pisałeś coś o kilku państwach a z tego wyszło właści kilka
    > ulic na krzyż.

    No to masz jeszcze kilka: Dania, Norwegia i Szwecja: około 2300-2500EUR,
    tam nie ma ustawowej płacy minimalnej dla całego kraju i nie było
    ich w tej tabelce, ale są dostępne statystyki wynagrodzeń. Niestety
    tam od tych kwot potrafią już pobrać nawet ponad 30% podatku.

    > Jasne. Znowu mam krzyknąć ,,sprawdzam"?
    >
    > Nie zapominaj o kwocie wolnej i ryczałtowych kosztach uzyskania
    > przychodu.

    Ale co Ty właściwie chcesz udowodnić? Jesteśmy krajem, gdzie od
    groszowych (w skali europejskiej) zarobków państwo pobiera bardzo
    wysokie podatki i tyle. A przychodzi mu to bez najmniejszych
    problemów, bo już się nauczyło, żw Polaków bardzo łatwo jest poszczuć
    na siebie i będą krzyczeć, że ktoś inny ma niezasłużenie troszeczkę
    lepiej, a przecież mógłby mieć tak samo źle jak reszta. A kto to
    obiecywał: "Naczelną zasadą polityki finansowej mojego rządu będzie
    stopniowe obniżanie podatków"?

    T.