    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: brak numeru ewidencyjnego na kasie fiskalnej?
    Date: Mon, 26 Jan 2004 10:01:55 +0100

    NN wrote:

    > odliczania

    > OK, mniejsza o to, interesuje mnie po prostu czy to jest istotne dla US i
    > jeśli tak to jak bardzo mnie ukarają?

    Wyglada na to ze nikt nie wie, jak ukaza za brak numeru...
    Ale tu jest "inny numer"

    Wyglada na to ze fiskalizacja kasy nie zostala ZGLOSZONA.
    A to zupelnie co innego...

    No a teraz milePanie z US chca ksiazke kasy...
    Ciekawe, czy sa w tej ksiazce podbite przeglady...

    No bo jak sie ma takiego serwisanta ... to wszystko mozliwe..

    Boguslaw