    From: "i." <z...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: brak wymagania podpisu na f-vat
    Date: Sun, 6 Jun 2004 18:46:04 +0200

    Czyli jak nie ma żadnych podpisów to na jakiej podstawie mogę ścigać
    niesumiennego nabywcę jeśli przekroczył termin płatności określony na
    fakturze?
    Przecież on mi się wyprze, że kupił ode mnie daną rzecz!
    Albo,
    jeśli nie potrzeba podpisu wystawiającego to ja mogę sobie sam z drukarki
    wydrukować jakąś fakturę kosztową i zwiększyć koszty.

    No chyba, że prawo zakłada, że ludzie z natury nie popełniają przestępstw i
    tak nie robią a jeśli już tak robią to trzeba im winę udowodnić sprawdzając
    taką fakturkę.

    pzdr
    i.