  • 11. Data: 2013-01-06 18:57:36
    Temat: Re: czy muszę się rozliczać
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-01-06 18:46, (Tom N) pisze:

    > Bzdura na kwadratowych kołach

    Aż mnie zaintrygowało - dlaczego?

    --
    spp

  • 12. Data: 2013-01-06 19:00:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.01.2013 18:44, witek pisze:
    > sprobuj np. zapisac dziecko do przedszkola e wroclawiu bez pokazaniu, ze
    > pit skladales w urzedzie we wrocławiu.

    A to legalne?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2013-01-06 19:01:32
    Od: <1...@5...190132.invalid> (Tom N)

    spp w

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Aż mnie zaintrygowało - dlaczego?

    Przychód 100000000
    Koszty 110000000

    :P

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2013-01-06 19:27:00
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-01-06 19:01, (Tom N) pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Przychód 100000000
    > Koszty 110000000

    :):)

    --
    spp

  • 15. Data: 2013-01-06 19:39:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > Aż mnie zaintrygowało - dlaczego?

    przychodow, nie dochodow

    pewnie o to mu poszlo.

  • 16. Data: 2013-01-06 19:40:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A to legalne?

    we wroclawiu tak :)

  • 17. Data: 2013-01-06 20:00:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello zbigniew,

    Sunday, January 6, 2013, 5:33:48 PM, you wrote:

    > nie muszę i nie będę czytał :) bo ty tak chcesz,

    Przeczytaj dla ochrony własnych interesów.

    > skoro nie wiesz to się nie odzywaj,

    Bo co?

    > odpowiedzą Ci co będą wiedzieli

    Mam nadzieję, że nie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-01-07 08:57:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 06 Jan 2013 12:39:38 -0600, witek napisał(a):

    > przychodow, nie dochodow
    >
    > pewnie o to mu poszlo.

    Albo zarejestrowana DG, w której nie było przychodów.

  • 19. Data: 2013-01-07 09:55:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > to jestes pierwszy do kontroli
    > z czego zyles przez caly rok?

    Wszystkie żony żyjące "przy mężu" tak co roku kontrolują?

    MJ

  • 20. Data: 2013-01-07 10:48:07
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    > Przeczytaj dla ochrony własnych interesów.

    > Bo co?

    > Mam nadzieję, że nie.

    mundral wiejski :)