  • 1. Data: 2002-04-28 18:16:05
    Temat: dieta za wybory;
    Od: <d...@p...onet.pl>

    czesc;

    w zeszlym roku /2001/ poprosilem o wydanie mi numeru NIP;
    obecnie jestem studentem;

    w tymze roku /2001/ nie uzyskalem zadnych innych dochodow poza dieta za prace w
    obwodowej k. wyborczej;

    rozumiem, ze dla porzadku powinienem wyslac PIT37, ale zastanawia mnie taki
    fakt: urzad nie przyslal mi zadnego dokumentu /np PIT-R-u/ odnosnie tej diety;

    czy zatem takie jednorazowe i lekko przypadkowe diety /nie jestem w inny sposob
    zwiazany z urzedem/ sa pomijane przy rozliczeniu;

    dodam tylko ze tak czy siak, moj podatek bedzie wynosci 0,00PLN, poniewaz kwota
    130PLN /dieta/ jest ponizej 2100PLN miesiecznie ;)))) a poza tym ze slow
    przewodniczacej naszek OKW /czytala info od okregowej/, diety za wybory sa
    nieopodatkowane;

    czy jest potrzeba wysylania pitu, w ktorym bedzie ujeta kwota 0,00PLN?

    pozdrawiam;
    adas;
    --
    moj normalny adres to: p...@p...wp.pl
    poniewaz jestem poza domem, korzystam z serwisu onet.pl;

  • 2. Data: 2002-04-29 08:58:26
    Temat: Re: dieta za wybory;
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    diety te opodatkowane sa ryczaltowo, nic nie musisz skladac

    jacek

  • 3. Data: 2002-04-29 14:10:26
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > diety te opodatkowane sa ryczaltowo, nic nie musisz skladac

    to wspaniala wiadomosc;
    okazuje sie, ze tym razem jeszcze nie musze skladac pit-a;

    dzieki za odpowiedz;
    pozdrawiam z krakowa;
    adas;