eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidot.spółdzielni mieszkaniowej - przedawnienie zobowiązania › Re: dot.spółdzielni mieszkaniowej - przedawnienie zobowiązania
  • Data: 2014-12-27 10:48:09
    Temat: Re: dot.spółdzielni mieszkaniowej - przedawnienie zobowiązania
    Od: wg <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zacznijmy od ustalenia, w jaki sposób SPółdzielnia, czy Wspólnota - bo
    > już nie wiem kto - weszli w posiadanie nienależacych do nich środków.
    > Czemu komornik im przekazał więcej, niż było w tytule wykonawczym?

    Spółdzielnia nie wspólnota.
    Komornik nie sprzedawał tego mieszkania, jak formalnie spółdzielnia to
    załatwiła nie wiem na pewno.
    Wyobrażam sobie, że właścicielka wyjeżdżając pozostawiła upoważnienie
    dla spółdzielni - to jest chyba wytłumaczenie do przyjęcia.

    > Zarząd nie powinien w ogóle mieć tego problemu.

    Ale Twoje przekonania nie zmienią rzeczywistości.
    Są pieniądze i chciałem porozmawiać o różnych aspektach problemu.
    Dzięki za dyskusję.

    witek

    ---
    Avast.