    From: <g...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dotacja z UP a koszty uzysk.
    Date: Mon, 3 Jul 2006 18:57:32 +0200

    Użytkownik "gargamel" <g...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    news:e880h0$eg5$3@inews.gazeta.pl...

    > dotacja są
    >
    > Witam,
    > Przyłaczam się do dyskusji w momencie, gdy sprawa jest już strasznie
    > zagmatwana.
    >
    > Dla porządku:
    > 1. Osoba fizyczna sporządza biznes-plan (wniosek) i występuje o środki z
    > Funduszu Pracy na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
    >
    > 2. Osoba ta otrzymuje dotację (jest to de facto pożyczka, która w
    > przypadku prowadzenia działalności przez 12 miesięcy staje się
    > bezzwrotna). Za otrzymane środki kupuje to co opisała we wniosku. Jako
> [...]
    Twój wywód wydaje się być logiczny.W przytoczonej przeze mnie interpretacji
    nie okreslono czy chodzi o środki zakupione przed rozpoczęciem działalności
    czy po, czy wogóle. Niemniej wynika to z wymogów UP , warunkiem uzyskania
    dotacji jest przedstawienie faktur zakupu wyposazenia czy srodka trwałego
    dokonanego przed rozpoczęciem działalności. Wydaje się więc logiczne że
    własnie o takie zakupy chodzi, podobnie poinformowano mnie w US gdzie
    stwierdzono ,ze nie ma znaczenia fakt iz faktury wystawine sa imiennie na
    osobe fizyczna a nie na firme.???