  • 21. Data: 2011-08-17 09:19:25
    Temat: Re: dwie firmy na jedną osobę: vat, kasa fiskalna, itd.
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 11:15:26 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Znam kilku przedsiębiorców, którzy zdecydowanie nie są "żaden
    > przedsiębiorca", a którzy przez dłuższy czas (rozkręcanie interesu lub
    > chwilowy kryzys) byli na zero lub na lekkim minusie.

    Byli.

  • 22. Data: 2011-08-17 09:30:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (17.08.2011 11:19), Kamil wrote:

    > Byli.

    I co z tego że byli? Czy jakkolwiek to unieważnia problem tego, że
    składka zdrowotna w czasie bycia na minusie (a można być i 2 lata) jest
    obciążeniem?

    p. m.

  • 23. Data: 2011-08-17 09:51:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-17 11:30, mvoicem pisze:

    > I co z tego że byli? Czy jakkolwiek to unieważnia problem tego, że
    > składka zdrowotna w czasie bycia na minusie (a można być i 2 lata) jest
    > obciążeniem?

    Nawet jak są, to co z tego? Dlaczego w Polsce ma być zabronione
    prowadzenie działalności gospodarczej o niskich dochodach? Co jest
    złego, że ktoś sobie dorobi te 1000zł na miesiąc?

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2011-08-17 13:03:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Aug 2011, Liwiusz wrote:

    > Nawet jak są, to co z tego? Dlaczego w Polsce ma być zabronione prowadzenie
    > działalności gospodarczej o niskich dochodach? Co jest złego, że ktoś sobie
    > dorobi te 1000zł na miesiąc?

    Mogę poprosić o oświecenie w którą stronę argumentujesz? :O
    Bo o ile pamietam nie poszło o "zakaz", lecz o problem z khm...
    "przepadaniem" składki nieodliczalnej w danym roku podatkowym.

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2011-08-17 14:45:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Mogę poprosić o oświecenie w którą stronę argumentujesz? :O
    > Bo o ile pamietam nie poszło o "zakaz", lecz o problem z khm...
    > "przepadaniem" składki nieodliczalnej w danym roku podatkowym.

    Takie moje meandry:

    "wątek rozumował" w ten sposób:

    przedsiębiorca ma z czego odliczać -- a jak nie ma, to tylko chwilowo,
    bo rozkręca interes -- a jeśli jednak nie ma permanentnie, to jest dupa,
    a nie przedsiębiorca -- co właśnie we mnie wzbudziło sprzeciw, bo nie
    każdy przedsiębiorca z małym dochodem to dupa ;)

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2011-08-17 15:23:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (17.08.2011 16:45), Liwiusz wrote:

> [...]
    > a nie przedsiębiorca -- co właśnie we mnie wzbudziło sprzeciw, bo nie
    > każdy przedsiębiorca z małym dochodem to dupa ;)

    Można było odnieść wrażenie że polemizujesz nie z moim adwersarzem, ale
    ze mną.

    p. m.