  • Data: 2008-03-18 10:09:50
    Temat: Re: działalność - usługi informatyczne
    Od: czarny <m...@f...art.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Ani jedno ani drugie. Piszę o darmowym dokonaniu wpisu :D. Wcześniej miałem
    > s.c. rejestrowaną jeszcze w 2000 roku i wtedy PKD nie było wcale. Potem
    > s.c. się rozwiązała i w lipcu 2005 zarejestrowałem DG OF.

    Ja z innej beczki,chciałbym zapytać się Ciebie o spólkę S.C. jaką
    miałeś. Interesuje mnie kwestia podwojnego płacenia do ZUS skladek
    zdrowotnych, jak Ty sobie z tym poradziłeś?
    Z informacji jakie uzyskałem na stronach ZUS wynika, ze skladki
    zdrowotne nalezy odprowadzac od "kazdego źródła dochodu".
    Zakladajac jednososobowa DG na potrzeby założenia ze wspolnikiem S.C.,
    wychodzi na to, ze bede placił zdrowotne podwójnie: raz za swoją DG i
    drugi raz za S.C.

    Nie ma innej mozliwosci jak placenie podwójnie?
    Bedę wdzięczy za garść porad w tej sprawie.

    --
    marek