eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidziałalność zarejestrowana do VAT zwolniona - faktury czy rachunki › Re: działalność zarejestrowana do VAT zwolniona - faktury czy rachunki
  • Data: 2008-04-08 12:34:27
    Temat: Re: działalność zarejestrowana do VAT zwolniona - faktury czy rachunki
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    opek pisze:
    > Hmm uzupełniłem tylko brak o którym była mowa w Twojej wypowiedzi tutaj:
    >
    > "Albo się zarejestrował do VAT i jest VAtowcem a wtedy stawka na fakturze
    > zależy wyłącznie od rodzaju sprzedawanego towaru/usługi albo się nie
    > zarejestrował i korzysta ze zwolnienia podmiotowego."
    >
    > Bo skoro podatnik ma pismo z US "podatnik zarejestrowany do VAT - zwolniony"
    > a wcześniej złożył druk VAT-R i musiał zapłacić za rejestrację do vat ~200zł
    > to oznacza że dobrze napisałem?

    Po raz kolejny powtórzę - nie podałeś prawie żadnych informacji.
    Dalej nic nie wiemy o tej działalności, poza tym że gość zapłacił 200zł
    za coś czego prawdopodobnie nie potrzebował bo bycie zwolnionym z VAT
    jest stanem domyślny, nigdzie tego nie trzeba zgłaszać.
    Kiedy się zgłaszał? <łopatologia on> podać przybliżoną datę <łopatologia
    off>
    Od kiedy prowadził działalność? (j.w.)
    Co to znaczy "pismo z US". Jedynym potwierdzeniem rejestracji do VAT
    jest druk VAT-5.

    Proszę, zanim odpowiesz, przeczytaj jeszcze raz mojego pierwszego posta.
    Bo przeczytałeś kawałek ze środka i to WIDAĆ w każdym Twoim słowie.

    Nie przeczytałeś nawet tego kawałka który zacytowałeś a on powinien
    rodzić pytania (nie do mnie - do tego rozrzutnego delikwenta).

    Podpowiem Ci coś - mój tekst był cały o jednym problemie i zasadniczo
    każde zdanie jakąś informację niosło. Można nawet założyć że każde inną.
    Można nawet śmiało przyjąć że był spójny.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813