  • Data: 2015-07-08 21:32:08
    Temat: Re: faktura zaliczka
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-08 o 19:06, Gotfryd Smolik news pisze:
    > Nie, nie.
    > Co do zasady (nie licząc listy wyjątków) jest tak samo.
    > Mea culpa że napisałem "wraz z otrzymaniem" a nie napisałem czego :)
    > (a jest wraz z otrzymaniem WPŁATY a nie faktury :D)
    > Ale zajrzenie do art.19 by to wyjaśniło ;)
    Czyli teraz po otrzymaniu wpłaty (zaliczki) od razu się ją księguje i
    odprowadza podatek dochodowy (od razu, czyli mam na myśli w aktualnym
    okresie rozliczeniowym)? Dałbym sobie coś uciąć, że jakiś czas temu
    zaliczki księgowało się dopiero po dostarczeniu towaru/usługi, którego
    dotyczyła zaliczka i wystawieniu końcowej faktury. Tak z ciekawości
    pytam, bo jakoś chyba nie zdarzyło mi się wystawiać faktur zaliczkowych,
    albo jest to na tyle duży folklor, że nawet tego nie pamiętam ;-)

    Maciek