    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktury pomiędzy DG żony i DG męża
    Date: Fri, 26 Aug 2005 12:02:07 +0200

    On Thu, 25 Aug 2005, Michał Muras wrote:

    > Dnia Wed, 24 Aug 2005 14:04:12 +0200, Mieczysław <m...@o...pl> napisał:
    [...]
    > Do pełnej księgowości to rzeczywiście certyfikat; ale wydawało mi się KPiR to
    > każdy może prowadzić... Naprawdę do KPiR trzeba mieć jakieś uprawnienia?

    ...o ile pamiętam wywody zapamiętane na grupie to sprowadzały się
    one do niego iż uprawnienia potrzebne są do "prowadzenia ksiąg"
    (a NIE do "prowadzenia pełnej księgowości") więc wszelkie ewidencje
    by pod to podchodziły |, nadto wypełnienie PITa to już chyba
    doradztwo podatkowe - a więc tym bardziej.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)