eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifundusz remontowy w Spółdzielni Mieszkaniowej z 2 lat ? › Re: fundusz remontowy w Spółdzielni Mieszkaniowej z 2 lat ?
    From: "rokko" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: fundusz remontowy w Spółdzielni Mieszkaniowej z 2 lat ?
    Date: Thu, 28 Apr 2005 16:21:08 +0200

    Użytkownik "cim" <p...@p...net_usun_to> napisał w wiadomości
    news:d4qr65$8cr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A na jakiej podstawie przepadl? Chyba tylko na takiej ze kwota wydatkow
    > poniesionych w 2003 roku nie przekroczyla minimalnej kwoty ktora nalezy
    > osiagnac by skorzystac z odliczenia czyli co najmniej 567,00 PLN.
    >
    > Jezeli osiagnal kwote wydatkow za 2003 rok jak wyzej to moze po prostu
    > zlozyc korekte zeznania za 2003 rok z uwzglednieniem zmian i dolaczyc
    pismo
    > wyjasniajace oraz zlozyc wniosek o stwierdzenie nadplaty. Nalezy sie wtedy
    > liczyc z faktem ze zostanie sie wezwanym do czynnosci sprawdzajacych.

    rzeczywiście tak jest - moja kwota to 529,08 PLN :(
    jakbym wiedział że to za mało to bym dokupił coś odpowiedniego i miałbym
    odpis... ale nie przypuszczałem, że Spółdzielnia Mieszkaniowa tak da tyłka,
    że kwata za cały rok będzie za mała :(
    nie wiem czy kwota za 2004 rok (599,58 PLN) jest ok ale wynika z tego że
    tylko tę kwotę za 2004 rok mogę wliczyć do wydatków ?
    co mam więc wpisać w pozycjach "kwota wydatków poniesionych w 2003 roku"
    (poz.82) i "kwota
    odliczeń z tytułu wydatków poniesionych w 2003 roku" (poz. 83) ?
    w pierwszej 529,08PLN a w drugiej 0 PLN ?
    i czy gdyby 599,58 PLN nie wystarczyło to czy mogę uwzględnić także wydatki
    z 2003 roku (mimo, że ich nie wliczałem w zeszłym zeznaniu) ?

    rokko