  • 11. Data: 2004-03-26 10:09:19
    Temat: Re: jak " bezboleśnie" rozwiązać umow ę o pracę?
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > A Tobie sugeruje udac się tam po poradę na patologiczne wycinanie
    > nagłówków. I zabrac koleżankę.

    tam cię tego nauczyli? :P
    skąd tyle w tobie żółci, okres? :P

    pozdrawiam
    grzess

  • 12. Data: 2004-03-26 10:11:26
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    wiedza zacmila wszelkie uczucia pozytywne....
    przeuczyla sie kobieta i mozg nie wytrzymal....
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 13. Data: 2004-03-26 10:20:53
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > wiedza zacmila wszelkie uczucia pozytywne....
    > przeuczyla sie kobieta i mozg nie wytrzymal....
    > Ewa (Krakow)

    Maddy to najwiekszy autorytet na grupie i nie wypada tak opiniowac
    co bedzie gdy odejdzie?
    docenmy co nam daje i zachowajmy tylko dla siebie takie opinie
    zapewne warto

    pozdrawiam
    grzess

  • 14. Data: 2004-03-26 10:33:18
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > co bedzie gdy odejdzie?
    > docenmy co nam daje i zachowajmy tylko dla siebie takie opinie

    a tu sie z Taba nie zgodze, wiedza nie upowaznia nikogo do traktowania osob,
    ktorych jedynym przewinieniem jest brak odpowiedzi na jakies tam pytanie,
    jako ostatnich z ostatnich, mowiac oglednie....kultura okazywana pytajacym,
    badz jej brak swiadczy o kulturze samego odpowiadajacego.... wybacz nie mam
    ochoty byc w pozycji "Maddy pomoz, jestes wspaniala, mozesz mnie zgnoic"
    poniewaz nie podoba mi sie jak ona traktuje ludzi, a sposob wytykania im
    niewiedzy jest co najmniej nieelegancki....wole zaplacic bieglemu
    rewidentowi niz stanac w kolejce "wynoszacych Maddy nad niebiosa".

    Ewa

  • 15. Data: 2004-03-26 10:35:04
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Maddy to najwiekszy autorytet na grupie i nie wypada tak opiniowac
    > co bedzie gdy odejdzie?

    przyjda inni fascynaci, nie ma ludzi niezastapionych....

  • 16. Data: 2004-03-26 10:56:30
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    wykazujesz zrozumienie pytajacemu, wykaz wiec i odpowiadajacemu
    dla mnie koniec tematu

    pozdrawiam
    grzess

  • 17. Data: 2004-03-26 11:00:11
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    jest roznica jesli pytanie jest zadane w sposob uprzejmy i
    taki ze "powiedz mi natychmiast, bo jak nie to...", to samo tyczy
    odpowiadajacych

    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

    koniec tematu

  • 18. Data: 2004-03-26 12:40:52
    Od: ELA<e...@i...pl>

    co bedzie gdy odejdzie?
    Zadałam pytanie, na które w dalszym ciągu nie otrzymalam
    konkretnej odpowiedzi. A wystarczyłoby napisać: NIC dziewczyno nie
    możesz zrobić. I wówczas miałabym satysfakcję, że jednak NIC więcej
    nie mogę zrobić. A chorować nie mogę bo przy obecnej DG nie
    mogłabym wystawiać faktur a co za tym idzie dochód= 0. I kipa

    przyjda inni fascynaci, nie ma ludzi niezastapionych....

    I to już jest myśl!!!! Trzebaby znaleźć kogoś na moje miejsce.

    Heh... wiesz Maddy... proste pytania a jakie trudne...
    Pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 19. Data: 2004-03-26 13:09:06
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    ELA wrote:

    > Hmm ... nie znam pojęcia "owca", to chyba jestem niezły " baran".
    > Z całym szacunkiem Maddy ale i tak nie otrzymałam odpowiedzi na
    > pytanie: jak rozwiązać taką umowę na której nie zaznaczono
    > możliwości wypowiedzenia.

    Wbrew pozorom otrzymalas odpowiedz CO ZROBIC by rozwiazac PROBLEM.
    A ty po prostu zapytalas "co zrobic by zjesc ciastko i dalej je miec".

    Jesli masz do czynienie z bezwzglednym pracodawca lamiacym twoje prawa bez
    skrupulow, to nie zrobisz nic "bezbolesnie". MUSI POBOLEC.

    > Pracuj wg. normy - 7 godzin i do domu.
    > pojęcie" pracuj" jest pojęciem względnym w Polsce.

    Alez to bardzo proste, masz pracowac 7 godzin.
    jestes w pracy 7 godzin i potem wychodzisz..

    > Zażądaj zaległych urlopów.
    > Żądam i co z tego? Powiedziano mi, że jak mi się nie chce pracować i
    > nie odpowiadają mi warunki pracy to mogę się zwolnić.

    No to odpowiedz, ze pracowac owszem ci sie che, ale urlop nalezy Ci sie
    "jak psu micha" a jesli sie to szefowi nie podoba, to niech podpisze
    rozwiazanie umowy za porozumieniem stron.

    > A jeśli nie chcę się zwolnić, to mogę cicho siedzieć i cieszyć się, że
    > mam pracę bo bezrobocie wzrasta.

    No przeciez nie chesz sie zwolnic, ale podpisalas umowe O PRACE,
    a nie "o niewolnictwo", wiec niech przestrzeba prawa pracy i tyle.

    > Jak masz dowody na pracę powyżej dopuszczalnego czasu, to podaj
    > Co może być takim dowodem?
    > Podpisuję codziennie listę płac, ale nigdzie nie jest napisane, że
    > norma pracy wynosi 7 lub 8 godzin.

    to sie zastanow.. zajrzyj do umowy, czy jest czas pracy jasno okreslony od
    ktorej do ktorej, jesli nie, to napisz pismo by Ci szef wyraznie na pismie
    napisal w jakich godzinach masz pracowac..

    > Oczywiście, że bałam się zwolnienia, ale się nie boję.

    No to jak JUZ sie ne boisz zwolnienia to CZEGO sie boisz ?

    > Ale pracodawca
    > odpowiedział mi, że zgodnie z KP nie może rozwiązać ze mną umowy,
    > chociaż trwałaby do końca świata i 1 dzień, : bo jest na czas określony.

    No to mu powiedz, ze "zdanie szefa nie jest zrodlem prawa w Polsce"
    i umowe o prace mozna W KAZDYM CZASIE rozwiazac za zgoda stron,
    i jesli mu sie cos nie podoba, to TY sie mozesz zgodzic,
    a pracowac owszem chcesz, ale zgodnie z prawem.

    > i nie ma w niej klauzuli o wcześniejszym rozwiązaniu" i że mogłam
    > sobie przeczytać KP wcześniej, przed jej podpisaniem, żeby wiedzieć
    > jakie są tego skutki.

    Skutki sa jak CI Madzia pisala.

    Szef ma szanowac KP nie tylko w kwestii wypowiedzenia.
    Nie podoba sie TO szefowi, niech cie zwolni...

    > I sedno w tym : JAK rozwiązać ww. umowę.

    Alez marudna jestes...

    Czlowiek prowokuje Cie do PORZUCENIA PRACY.
    WMOWIL CI ze twoim celem jest rozwiazanie umowy.

    > Nie jestem z typu mojego szefa: jak nie mam co robić to robię na
    > złość"

    Nie na zlosc. lecz ZGODNIE Z PRAWEM.
    CHCESZ pracowac dobrze i zgodnie z prawem lecz NIE BOISZ SIE
    zwolnienia i to TY mozesz pojsc rzefowi na reke jesli mu sie
    nie podoba, ze chcesz zgodnie z prawem pracowac.

    > duzo
    >
    > Ja już mam własny biznes całkiem nieźle mi nawet idzie. Ale chcę go
    > powiększyć.

    To po co pytasz o zasilek dla bezrobotnych..?

    Boguslaw

  • 20. Data: 2004-03-26 13:30:54
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    ELA wrote:

    > co bedzie gdy odejdzie?
    > Zadałam pytanie, na które w dalszym ciągu nie otrzymalam
    > konkretnej odpowiedzi. A wystarczyłoby napisać: NIC dziewczyno nie
    > możesz zrobić.

    Wybacz ale UPIERDLIWA jestes.

    Na sile chcesz wmowic sobie, ze jestes ofiara jak "niewolnica Izaura"
    (taki film dawno temu byl)

    > I wówczas miałabym satysfakcję, że jednak NIC więcej
    > nie mogę zrobić.

    Zrozum kobieto ze DUZO MOZESZ tylko musisz CHCIEC.

    Jak przestaniesz sie nad soba uzalac, to zrozumiesz ze to
    PRACODAWCA ma problem, nie ty..
    Bo bierze kase ale che bys pracowala WIECEJ niz w umowie.

    A t nie podpisalas UMEWE O NIEWOLNICTWO, a UMOWE O PRACE.

    > A chorować nie mogę bo przy obecnej DG nie
    > mogłabym wystawiać faktur a co za tym idzie dochód= 0. I kipa
    >
    > przyjda inni fascynaci, nie ma ludzi niezastapionych....

    No chyba ze probujesz nas oszukac, a w rzeczywistosci
    doszlas do wniosku ze Ci sienie oplaca pracowac i szukasz pretekstu,
    choc wszystko jest w porzadku.
    To w takim wypadku nie kombinuj, a porzuc prace..

    > I to już jest myśl!!!! Trzebaby znaleźć kogoś na moje miejsce.

    To nie rozwiazuje problemu...
    Masz umowe na zas okreslony O PRACE,
    a prace trzeba wykonywac osobiscie.

    > Heh... wiesz Maddy... proste pytania a jakie trudne...
    > Pozdrawiam.

    Pozdrawiam

    Boguslaw