    From: m_kola <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak to zafakturować?
    Date: Wed, 4 Jun 2008 23:01:07 -0700 (PDT)

    On 4 Cze, 21:57, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > [...]
    >
    > Od tego pytania się uchylam, co i poprzednio uczyniłem posługując
    > się słowem "załóżmy" :D
    > Ja też jestem tylko "szarym podatnikiem", dla jasności.

    > No to ten element mamy z głowy :)
    > A jak idzie o odpowiedzialność za wystawienie "zw" dla usługi
    > pocztowej przez podmiot nieuprawniony to poczekam sobie z boczku.
    > Uwaga która mi się nasuwa: otrzymujący z tego tytułu nie zaniża
    > VAT (nie zawyża odliczenia VAT), no bo jak.

    ehhh.. szkoda, że ja nie mogę sobie z boczku poczekać i zobaczyć...
    chyba czas się wybrać na spytki do skarbowego;)

    > Przepraszam Cię bardzo, ale jak usiłujesz mi powiedzieć że masz
    > program który uniemożliwia przeprowadzenie prawidłowej operacji
    > księgowej, to mnie to wcale nie dziwi: nie pierwszy taki opisywany
    > na .podatki :P
    > BASIC: GoTo autor! (można sobie wprost przetłumaczyć na polski :D)
    >
    > pzdr, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS)

    no obawiam się, że to właśnie chcę powiedzieć;( Co do autora to zaleca
    "rozbicie" tej fv na dwie i księgować na osobnych kontach;)
    Wiem, nad zmianą programu też muszę pomyśleć ale póki co dla dosłownie
    3fv miesięcznie chyba nie opłaca mi się.
    Dzięki za odpowiedzi i gdyby się znalazł ktoś, kto wie co zrobić z
    tymi nieszczęsnymi znaczkami to chętnie zawsze posłucham mądrzejszych
    od siebie;)
    Pozdrawiam!