    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak to zafakturować?
    Date: Thu, 5 Jun 2008 08:35:37 +0200

    On Wed, 4 Jun 2008, m_kola wrote:

    > no obawiam się, że to właśnie chcę powiedzieć;( Co do autora to zaleca
    > "rozbicie" tej fv na dwie i księgować na osobnych kontach;)

    Obudź go, że uniemożliwiając prawidłowe księgowanie prawidłowego
    dokumentu naraża się na to, że mu klienci wyparują i rozejdą się
    po konkurencji.
    Po prawdzie jawnego zakazu wpisywania tego samego dowodu księgowego
    pod kilkoma pozycjami nie ma, ale niezbyt to pasuje zarówno
    do załącznika do rozp. po KPiR ("objaśnienia...") jak i logiką
    (co sobie dodatkowej roboty robić i na wydruku zajmować miejsce?)

    pzdr, Gotfryd