  • Data: 2007-11-05 07:50:21
    Temat: Re: jak wprowadzić prywatny towar do firmy
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Tak, zgoda...

    > Ale to jest "w sensie działalności"!

    > Mówisz, że stworzenie nowego ST nie jest "produkcją", czy że
    > nie słuzy "sensowi DG"? ;)

    Ponieważ poddałeś się;-) więc ja tylko w kwestii formalnej

    nabycie materiałów słuzących do budowy środka trwałego jest nabyciem w
    celu DG. Miałam na mysli w tym wypadku pewne rozgraniczenie budowy
    jachtu dla celów reprezentacyjnych od budowy jachtu jako produktu,
    którym handluję. Jedno i drugie jest 'produkcją' w takim rozumieniu, z
    tym, że zakup materiałów na ten drugi jacht będzie stanowił zakup
    materiałów podstawowych, które będą podlegały na koniec roku
    inwentaryzacji. Zakup na pierwszy nie ma prawa, moim zdaniem, być
    ujmowany w kosztach bieżących, stąd nie jest jednak tym materiałem, o
    którym piszesz.

    g.