  • 1. Data: 2007-08-30 20:56:33
    Temat: jednorazowa amortyzacja
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam taki problem:

    budujemy sieć, tzn. rozbudowujemy sieć o kilka nowych osiedli
    aby to połączyć w całość, muszę kupić swiatłowody, połączyć je, kupić
    urządzenia..

    wydatki szykują mi się w jeden miesiąc, ale uruchomienie potrwa ze 2-3
    miesiące..

    chciałbym jakoś to zamortyzować jednorazowo, w miesiącu zakupu
    (koszt kabli to 10tys, łaczenia 5tys <ale łączenie będzie dopiero po
    ulozenia kabla w kanalizacji> sprzet kolejne 10tys)

    czy jest możliwość dokonania jednorazowej amortyzacji?
    w sumie na dzien dobry to będzie inwestycja... a ŚT samodzielny po
    połączeniu tego wszystkiego..

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2007-08-30 22:27:06
    Temat: Re: jednorazowa amortyzacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Aug 2007, icek wrote:

    > wydatki szykują mi się w jeden miesiąc, ale uruchomienie potrwa ze 2-3
    > miesiące..

    Obawiam się, że idea inwestycji jako opłaconej z (czytać pytanie :)):
    http://groups.google.pl/groups/search?num=100&q=uprz
    ednio+opodatkowanych+pieniedzy+group%3A*.podatki

    ...nie pozwala tego obejść :(, nawet przy jednorazowej amortyzacji.

    > czy jest możliwość dokonania jednorazowej amortyzacji?
    > w sumie na dzien dobry to będzie inwestycja...

    ...no i udzieliłeś odpowiedzi, acz sądzę że nie satysfakcjonującej
    (Ciebie)!

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-08-31 20:38:31
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    >

    > ...nie pozwala tego obejść :(, nawet przy jednorazowej amortyzacji.

    > ...no i udzieliłeś odpowiedzi, acz sądzę że nie satysfakcjonującej
    to jest ten cały ból :(
    ze wydaje kesz na inwestycje (głowiąc się jak go zdobyć) a po głowie
    dostaje podatkiem :(

    --
    pozdros
    icek