  • Data: 2007-11-05 14:14:33
    Temat: Re: koniec ulgi w zus a dokumenty
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > wiadomości news:fgn73f$t64$16@news.onet.pl...

    > W takim InPoście nie dość że nie dali odszkodowania, to jeszcze nawet
    > nie raczyli odpowiedzieć na reklamację.

    Mam nadzieje ze to był prywatna przesyłka!
    Przesyłek do urzędów raczej nie należy nadawać kurierem. Poczta Polska
    ma monopol na "przedsiębiorstwo zaufania publicznego", przynajmniej na
    razie.
    Dokument pocztowy ze stemplem dziennym jest dowodem nadania,
    potwierdzenie od kuriera zaledwie poszlaką.
    Kurier może być szybszy i tańszy ale robi się to na własną odpowiedzialność.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813