    From: kuba <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszta a produkt dołączany gratis
    Date: Tue, 07 Aug 2007 14:06:52 +0200

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello kuba,
    >
    > Tuesday, August 7, 2007, 1:45:45 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie tak ostro - człek dobrze pisze a Ty się prosisz o prowadzenie
    > rejestru korzyści...

    Jeśli 'wstążki' mogę - jakkolwiek je nazwiemy: wartocią dodaną, czy też
    gratisem - do 'kwiatków' *dołączac*, a *nie sprzedawac* i jednocześnie
    zakup tychze 'wstązek' zaliczac do KUP, to korzyści są takie, że:
    a) mam wyższy KUP
    b) sprzedaję tylko to co sam 'wytworzyłem', czyli mogę stosowac inna
    stawke VAT niżli wtedy, kiedy sprzedawałbym rzeczy 'wytworzone' przez
    podmioty trzecie.

    Jakub