    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszty inicjacyjne DG
    Date: Sat, 28 Oct 2006 10:35:04 +0200

    Dnia 28-10-2006 o 01:33:55 Rafal... <r...@i...arpa> napisał(a):

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0610272148050.2528@a64wrk...

    > Hm... no czyli opłatę z tytułu Zgłoszenia rejestracyjnego VAT, wpłaconą
    > w kwocie 152zł do kasy urzędu miasta legalnie wrzucam w koszty, tak? ;-)
    > Data wpłaty akuratnie zgrywa mi się z dniem rozpoczęcia działalności ;-)
    > Jakby co, to będzie na ciebie hehehee.

    To jest tak że te wydatki poniosłeś ściśle w celu DG więc sporo osób
    wpisuje w koszty
    i nie słyszałem osobiście żeby komukolwiek to zakwestionował US,
    aczkolwiek jeden
    doradca podatkowy powiedział mi żebym nie wpisywał bo są to wydatki sprzed
    daty rozpoczęcia
    DG więc się nie łapią. Tyle że teraz nawet VAT sprzed VAT-R możesz
    odliczyć więc
    chyba nie ma przeciwwskazań żeby to wrzucić w koszty. Kiedyś z dyskusji na
    grupie
    wynikło że należy to wpisać przed remanentem początkowym gdyż daty są
    wcześniejsze
    aczkolwiek to już są gdybania - każdy i tak odpowiada za siebie :)