    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszty uzyskania
    Date: Thu, 27 Mar 2008 10:52:58 -0500

    Koteczek31 wrote:
    > Witam!
    >
    > Moje pytanie dotyczy kosztów uzyskania przychodu; PIT-37 dochody z tytu?u
    > umowy o prace:
    > - czy "te" dzieli sie proporcjonalnie do przepracownych miesiecy? Czy te?
    > odlicza sie kwote roczn? przys?uguj?c? przynale?n? co do ilo?ci miejsc pracy
    > i miejsca zamieszkania?
    > - jak potraktowaae przypadek:
    > 2 miejsca pracy: jedno w miejscowosci zameldownia, drugie dojazd do innej?
    > która wysoko?ae kosztów?
    > i tak ja wy?ej tylko pó? roku praca w miejscu zameldowania, drugie pó? roku
> [...]

    koszty są miesięczne

    108.50 zl za kazdy miesiac przepracowany "na miejscu"
    135.63 zl za kzdy miesiac z dojazdem

    liczysz sobie miesiace kiedy dojezdzales i kiedy niedojezdzales kazdy
    zaklad oddzielnie.
    W pierwszym przypadku liczba miesiecy moze ci wyjsc > 12 , nawet 24 i
    tak ma byc.

    sumujesz to wszystko razem i jesli wychodzi ci wiecej niz 2441.54 to
    przycinasz do tej kowty. (gdyby dwa miejsca pracy byly w jednym
    miescie, bez dojazdu, to wowczas postepujesz tak samo ale przycinasz do
    1953.23)

    przypadek drugi:
    liczba miesiecy wynosi 12 bo prace sie nie nakladaly czyli nie ma
    stosumku z wielu umow jednoczesnie, z tym, ze czesc miesiect bedzie
    potraktowana za 108.50 a czesc za 135.63.

    oczywiscie stawki za 2007 rok.