    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ktory limit kosztow uzyskania przychodu
    Date: Tue, 11 Mar 2003 12:49:41 GMT

    Pięknego dnia Tue, 11 Mar 2003 13:26:30 +0100, "KK" <p...@g...pl>
    zakodował:

    >Nie ma czegoś takiego jak koszty wieloetatowca za marzec.
    >Są koszty miesięczne uzyskania przychodu, czy to z jednego etatu, czy z
    >dwóch nie ma znaczenia.
    >Twoje koszty w marcu wyniosły po prostu 2 * 96.26 i już.

    Czyli wystarczy przepracować 2 miesiące w 6 firmach, pozostałe
    10miesięcy być bezrobotnym i można odliczyć całoroczny limit kosztów?

    >Ważne jest to,że możesz je zastosować wtedy kiedy w ciągu roku pracowałeś na
    >więcej niż jednym etacie i nie ma powidziane jak długo.

    Tylko chodzi o to, że ja nawet 1 dzień nie pracowałem w 2 firmach
    JEDNOCZEŚNIE. Ba, w marcu pracowałem tylko w jednej firmie (z drugiej
    dostałem tylko spóźnioną wypłatę odprawy i ekwiwalent za urlop, co nie
    przeszkodziło im naliczyć kosztów - chociaż nie mieli prawa bo nie
    przepracowałem ani jednego dnia).

    >Wg pit 11 wynika, że w tym miesiącu pracowałem jednoczesnie na dwóch
    >etatach.

    U mnie wg PIT tak, wg świadectwa pracy nie.

    >Niech ktoś złapie za telefon i zadzwoni do US, a potem napisze jaką dostał
    >odpowiedź.

    Jestem przekonany, że zależy od US a może nawet od konkretnej osoby w
    US ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775