    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ktory limit kosztow uzyskania przychodu
    Date: Tue, 11 Mar 2003 14:20:09 +0100

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    news:lfmr6vccarmjmipm16198ngkhjeg5hmm82@4ax.com...
    > Pięknego dnia Tue, 11 Mar 2003 13:26:30 +0100, "KK" <p...@g...pl>
    > zakodował:

    > Czyli wystarczy przepracować 2 miesiące w 6 firmach, pozostałe
    > 10miesięcy być bezrobotnym i można odliczyć całoroczny limit kosztów?

    Trochę mało 2*6*96.26 = 1155.12.
    A ty z racji pracy na wielu etatach masz 1732.72.
    Dołóż trochę firm lub miesięcy.

    > Tylko chodzi o to, że ja nawet 1 dzień nie pracowałem w 2 firmach
    > JEDNOCZEŚNIE. Ba, w marcu pracowałem tylko w jednej firmie (z drugiej
    > dostałem tylko spóźnioną wypłatę odprawy i ekwiwalent za urlop, co nie
    > przeszkodziło im naliczyć kosztów - chociaż nie mieli prawa bo nie
    > przepracowałem ani jednego dnia).

    > U mnie wg PIT tak, wg świadectwa pracy nie.

    U ciebie to raczej powinni jeszcze raz ci pit wystawić i poprawić.

    Ale rzuciłem przykładem, pół miesiącu w jednej, pół miesiąca w drugiej.
    I dlatego prosiłem o telefon do US. Liczą się dni, czy miesiące (Umowa o
    pracę, czy pit)

    > Jestem przekonany, że zależy od US a może nawet od konkretnej osoby w
    > US ;)

    Ale jak zadzwoni kilka osób, to będziemy mieli kilka odpowiedzi, zobaczymy
    co przeważy.