  • 1. Data: 2004-04-04 12:57:29
    Temat: laczne opodatkowanie - co w przypadku 2 roznych US'ow
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie

    W objasnienaich do PIT'a czytamy:
    "...wnoszących o łączne opodatkowanie dochodów z dochodami małżonka, jest
    organ podatkowy ustalony według miejsca zamieszkania małżonków, a jeżeli
    małżonkowie mają różne miejsca zamieszkania - organ podatkowy ustalony
    według miejsca zamieszkania jednego z małżonków..."

    I pytanie - co z drugim US'em. Do tej pory wydawalo mi sie, ze wystrczy
    zlozyc zeznanie w jednym i mozna zapomniec o sprawie, a tymczasem okazuje
    sie, ze moj US twierdzi, ze nalezy jeszcze napisac oswiadczenie do drugiego,
    ze zlozylismy wspolny PIT. Jezeli maja racje, to czy ktos posiada wzor
    takiego oswiadczenia?

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 2. Data: 2004-04-04 14:43:35
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

> [...]
    drugiego,
    > ze zlozylismy wspolny PIT. Jezeli maja racje, to czy ktos posiada wzor

    jak najbardziej mają rację - trzeba złożyc do konca kwietnia w US
    zameldowania małzonka.

    I np. Oświadczam, że dochody osiagniete w 2003 wykazłałam w zeznianiu
    rocznym wspólnych dochodów małozonków złozonym w Urzedzie Skarbowym według
    miejsca zamieszniania małzonka tj w Urzad Skarbowy i adres. I podpis

    Pozdrawiam,
    Zulka

  • 3. Data: 2004-04-04 16:47:39
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl> wrote in message
    > drugiego,
    >
    > jak najbardziej mają rację - trzeba złożyc do konca kwietnia w US
    > zameldowania małzonka.

    Na podstawie jakiego paragrafu?
    To US mają same sobie przekazywać informacje, a że mają burdel to wymagają
    składania jakichś tam oświadczeń.

  • 4. Data: 2004-04-05 11:05:57
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Maseł wrote:

> [...]
    > sie, ze moj US twierdzi, ze nalezy jeszcze napisac oswiadczenie do
    > drugiego, ze zlozylismy wspolny PIT. Jezeli maja racje, to czy ktos

    Z tego co pamietam to takie oswiadczenie jest "na picie"
    ze sie opodatkowujecie razem i adres drugiego US jeslijest inny...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-04-06 09:44:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik izullka izullka@(nospam)wp.pl ...

    > drugiego,
    >
    > jak najbardziej mają rację - trzeba złożyc do konca kwietnia w US
    > zameldowania małzonka.

    Na pewno zameldowania??? Po co, skoro właściwym US jest ten wg miejsca
    zamieszkania.
    Co do obowiązku to nie byłbym tego taki pewien, ale jeżeli jest to podaj
    proszę podstawę prawną.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 6. Data: 2004-04-06 13:32:25
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał w
    wiadomości news:06042004.1A8E3F0E@budzik61.poznan.pl...
    > Użytkownik izullka izullka@(nospam)wp.pl ...

    > Na pewno zameldowania??? Po co, skoro właściwym US jest ten wg miejsca
    > zamieszkania.

    Zamieszkania, ale te akurat tez sa/byly rozne...

    > Co do obowiązku to nie byłbym tego taki pewien, ale jeżeli jest to podaj
    > proszę podstawę prawną.

    Wlasnie - ciagle czekam na podstawe...

    Pozdro

    Maseł