  • 51. Data: 2007-01-12 19:24:28
    Temat: Re: mBiznes MAX i odsetki
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Rafal... napisał(a):
    > Jest prościej, jakąś nową ustawę o SB-kach szykują te !@#$%^&*y zamiast
    > na poważnie zajać się gospodarką i reformami tych posranych podatków,
    > które żeby poznać trzeba przewertować trylion rozporządzeń, bo każda
    > najdrobniejsza rzecz jest w innym :/
    Akurat nie należę do elektoratu PiS, ale tu już chyba przeginasz. Ja
    rozumiem, że ten rząd i koalicja są be i można na nich każdego psa
    powiesić. Osobiście wolę jednak, gdy oni biorą się za SB-ków (których
    rozliczenie jest według mnie również bardzo ważne), niż za podatki.
    Wspomnisz moje słowa, gdy już z SB-kami skończą (mam nadzieję z dobrym
    skutkiem) i się nieopatrznie za podatki wezmą.

    Maciek

  • 52. Data: 2007-01-12 19:50:31
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Akurat nie należę do elektoratu PiS, ale tu już chyba przeginasz.

    Tu OT, bo to totalnie nie ta grupa, zapraszam na pl.pregierz... ale
    wczesniej polecam otworzyć DG :)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 53. Data: 2007-01-12 23:03:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Rafal... napisał(a):
    > Tu OT, bo to totalnie nie ta grupa, zapraszam na pl.pregierz... ale
    > wczesniej polecam otworzyć DG :)
    Więc żeby nie było off-topic dodam, że DG prowadzę już chyba 4 lata :-)

    Maciek

  • 54. Data: 2007-01-13 12:18:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Jan 2007, Maciek wrote:

    > Więc żeby nie było off-topic dodam, że DG prowadzę już chyba 4 lata :-)

    To jest nadal off-topics :)
    A żeby nie było NTG, ma być o podatku a nie o DG ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 55. Data: 2007-01-13 13:44:00
    Od: Harnaś <_...@w...pl_USUN_TO_>

    On Thu, 11 Jan 2007 17:21:20 +0100, "Ero Walensdorf"
    <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> wrote:

    >Użytkownik "Harna?" <_...@w...pl_USUN_TO_> napisał w wiadomości

    >Mam oba. A Ty?

    Ja mam oba i do tego zwykłe eKonto i eMax. Na zwykłych kontach mam w
    historii pozycje "podatek od odsetek kapitałowych". Na kontach
    firmowych taka pozycja nie występuje pomimo, że jakieś odsetki mam.

    --
    Harnaś

  • 56. Data: 2007-01-13 13:56:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > To jest nadal off-topics :)
    > A żeby nie było NTG, ma być o podatku a nie o DG ;)
    No ale ja prowadząc DG płacę podatki! A te przepisy znowu nie takie
    skomplikowane - jak czegoś nie rozumiem to mi wytłumaczą na
    pl.soc.prawo.podatki. Ok, już nic więcej nie piszę ;-)

    Maciek

  • 57. Data: 2007-01-16 16:47:15
    Od: cyklista <...@...com>

    > pewności:)

    A ja sprawdziłem u siebie i na koncie max spółki jawnej nie widze
    nigdzie pobieranego podatku.

  • 58. Data: 2007-01-16 18:42:44
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 10 Jan 2007 20:23:52 +0100, w
    <eo3ems$1i4$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Piotrek" <P...@v...pl>

    Bzdura, kolina. Tam też musisz.

  • 59. Data: 2007-01-16 18:46:17
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 11 Jan 2007 17:21:20 +0100, w <45a66406$1@news.home.net.pl>, "Ero
    Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> napisał(-a):

    > Mam oba. A Ty?

    Przykro mi, ale od mBiznes max odsetki NIE SĄ odprowadzane. Masz je wykazać w
    KPiR i samodzielnie odprowadzić. Sprawdzone na własnym koncie mBiznes MAX.

  • 60. Data: 2007-01-17 22:29:39
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 10-01-2007 o 20:10:02 PiotrB. <p...@n...pl> napisał:

    Nie było mnie kilka dni, zaglądam do wątku
    i nadal nie wiem na pewno co z tymi odsetkami.:)

    Wychodzi mi na to, że odsetki z konta mBanku mBiznes MAX
    muszą zaliczać do przychodu tylko Ci, którym bank nie potrącił
    podatku, a ponoć nie potrąca spółkom cywilnym, osobom
    prowadzącym DG potrąca.

    Powstaje pytanie, co w przypadku gdy bank nie potrącił podatku
    z powodu zbyt małej jego kwoty (poniżej 6,60zł)?
    Może potrącić później, gdy się uzbiera, ale nie musi bo mogę
    np. przelać te pieniądze gdzie indziej. Z logiki wychodziłoby mi
    na to, że jeśli nie potrącił na koniec roku to mam przychód
    w tym roku.

    Jak to jest? Może ktoś podsumować wątek?

    Piotr