  • 31. Data: 2009-02-11 14:04:34
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 14:38
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4992d4f3$1@news.home.net.pl>):

    > jeśli masz zaksięgowane dokumenty, to wchodzić do formularza, pokaż
    > okres, aktualizuj

    A miesiąca się nie zamyka w tym programie?

    A jak sobie zrobić zestawienie PIT? Bo mi tam formularz PIT-5 drukuje, ale
    to już teraz jest passe. W Ali miałem zestawienie:

    Rozliczenie podatkowe dla: XXXXXXXXXXXXX za miesiąc listopad 2008 rok.
    Nazwa firmy: XXXXXXX Udział: 100,00 %
    w miesiącu Przychody: xxxxxxx Koszty: xxxx Dochód: xxxx
    Narastająco Przychody: xxxxxxx Koszty: xxxx Dochód: xxxx

    Dochód: xxxxxxxxx
    VAT do zapłaty: 0,00
    Nadwy?ka VAT: x,00
    w tym do zwrotu w terminie 60 dni: 0,00
    do zwrotu w terminie 180 dni: 0,00
    do przeniesienia: x,00

    DOCHÓD: xxxxxxxxx

    Ubezpieczenie społeczne:
    Podstawa opodatkowania: xxxxxxxxxx
    Składka na ubezpieczenie zdrowotne xxxxxxxxx
    Nale?ny podatek od początku roku: xxxxxxxx
    Zapłacony podatek od początku roku
    Podatek za miesiąc: xxxx
    Nale?na składka podatku: xxx

    No i gdzie tu się ustala zdrowotne? Kurcze, skomplikowane to coś...

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 32. Data: 2009-02-11 14:14:02
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tristan pisze:
    > A miesiąca się nie zamyka w tym programie?
    nie
    > A jak sobie zrobić zestawienie PIT? Bo mi tam formularz PIT-5 drukuje, ale
    > to już teraz jest passe. W Ali miałem zestawienie:
    najłatwiej księgi, PKPiR , sumy
    > No i gdzie tu się ustala zdrowotne? Kurcze, skomplikowane to coś...
    inne, firma, wspólnicy, zus

  • 33. Data: 2009-02-11 14:53:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 15:14
    wasz znak: <4992dd30$1@news.home.net.pl>):

    > inne, firma, wspólnicy, zus

    Już kiedyś o to pytałem, ale wtedy nie dostałem odpowiedzi :D Da się gdzieś
    w Sieci wiarygodne zestawienie tych stawek znaleźć? Bo ludzie mi podawali
    wtedy do zestawienia zawierającego tylko wybiórczo te dane... Najlepiej
    jakby właśnie było

    Odliczenie / Zapłata

    (swoją szosą, mógłby taki program sam sobie takie parametry zasysać z
    serwera producenta, ale tego nie widziałem w żadnym programie, jaki mam).

  • 34. Data: 2009-02-11 15:55:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Feb 2009 15:04:34 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >A miesiąca się nie zamyka w tym programie?
    nie.
    jest opcja "zmien miesiac ksiegowy" ale w sumie to chyba mogloby jej
    nie byc.

    >A jak sobie zrobić zestawienie PIT?
    Ksiegi -> PKPIR
    Ksiegi -> Ewidencja VAT

    Takiego zestawienia gdzie VAT i PIT razem nie widzialem.

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 35. Data: 2009-02-11 15:57:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 08:56
    (autor Kotlet mielony
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gmu0ca$12o$1@inews.gazeta.pl>):

    > nie wiem bo mam viste a dla visty to cos sie nie nadaje.

    Na windowsie 2003 znów bredzi, że chce 16bitowej palety i bez tego nie
    będzie działał stabilnie. Ale na razie działa.

    Fakt, że ikonki ma obrzydliwe. Małe, nieczytelne....

  • 36. Data: 2009-02-11 15:59:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 15:14
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4992dd30$1@news.home.net.pl>):

    > inne, firma, wspólnicy, zus

    A jeszcze jedno... Czy tam STYCZEŃ to jest to, co płaciłem za grudzień w
    styczniu? Bo tak było w starym programie, bo ZUS się kasowo liczy, prawda?

  • 37. Data: 2009-02-11 16:20:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 16:59
    (autor Tristan
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gmurrd$oh2$2@news.interia.pl>):

    > A jeszcze jedno... Czy tam STYCZEŃ to jest to, co płaciłem za grudzień w
    > styczniu? Bo tak było w starym programie, bo ZUS się kasowo liczy, prawda?

    Dupa, właśnie zauważyłem, że on chce podstawę i se sam wylicza. I ni chuja
    nie da się wpisać tak, żeby w styczniu odliczał, bo to by musiało być na
    grudzień poprzedniego roku...

  • 38. Data: 2009-02-11 16:29:19
    Od: Ryszard G <w...@s...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > nie da się wpisać tak, żeby w styczniu odliczał, bo to by musiało być na
    żadna dupa tylko opcja wpisz ręcznie.

  • 39. Data: 2009-02-11 16:48:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 16:55
    (autor WAM
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@4...com>):

    > Ksiegi -> PKPIR

    No jestem. Ale kurde, nie widzę tam opcji ile podatku mam zapłacić :(

  • 40. Data: 2009-02-11 18:16:59
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    wiadomości news:gmud0u$7dh$1@inews.gazeta.pl...

    > to tak jakby strona RP nie chodzila pod IE :)
    > czepiacie sie, autor wyraznie zaniedbal waznej sprawy. I to jest faktem.

    Autor tak ... ale Windowsa Visty.

    Tomy M. www.ansibl.com