  • 41. Data: 2009-02-11 18:37:11
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tristan pisze:
    > No jestem. Ale kurde, nie widzę tam opcji ile podatku mam zapłacić :(
    to będziesz widział w picie

    Każdy program wymaga przywyczajenia...

  • 42. Data: 2009-02-11 18:50:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 19:37
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <49931add$1@news.home.net.pl>):

    > to będziesz widział w picie
    > Każdy program wymaga przywyczajenia...

    No właśnie próbuję. Na minus: brzydki i koszmarnie nieintuicyjny oraz wywala
    się co kilkanaście minut pracy. Na plus: ma dużo opcji i jest za 6zł :D

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 43. Data: 2009-02-12 07:06:31
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    > wiadomości news:gmud0u$7dh$1@inews.gazeta.pl...

    nie rozsmieszaj mnie , chyba nie korzystasz z tego systemu.

  • 44. Data: 2009-02-12 07:18:33
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 12:05:44 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Piszesz o notebookach czy normalnych komputerach do pracy,
    > najlepiej poskładanych samemu na markowych częściach z luzem dokupionym
    > OS?

    Tak oficjalnie to M$ zapowiadał zakończenie dystrybucji XP na 31.01.2009.
    Na dzień dzisiejszy (12.02) u dystrybutorów pakiety jeszcze są - nie wiem
    czy z zapasów, czy producent nie dotrzymał słowa.

  • 45. Data: 2009-02-12 09:00:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 19:37
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <49931add$1@news.home.net.pl>):

    > Każdy program wymaga przywyczajenia...

    Aby na pewno? na razie mam problem:

    a) jak wystawić fakturę bez wprowadzania na magazyn, mam wrażenie, że się
    nie da.

    b) jak wystawić fakturę z wielolinijkowym opisem usługi, mam wrażenie, że
    się nie da.

    do tego chcę wystawić fakturę na towar i też nie umiem, ale pewnie coś
    jeszcze nie wklepałem. Przyjąłem towar na magazyn dokumentem PZ (dobrze?
    Nigdy magazynu nie prowadziłem) i nadal przy wystawianiu nie mam tego
    towaru na stanie.

  • 46. Data: 2009-02-12 09:06:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > jeszcze nie wklepałem. Przyjąłem towar na magazyn dokumentem PZ (dobrze?
    > Nigdy magazynu nie prowadziłem) i nadal przy wystawianiu nie mam tego

    Nie każdy program jest do wszystkiego. Używaj Księgowości do tego, do
    czego została przeznaczona - do prowadzenia ksiąg, a faktury wystawiaj w
    wygodniejszym programie
    http://www.meteoryt.com.pl/Programy_CRM_dla_firm___A
    systent_Faktura_cat9.html

    W Windowsie też pewnie nie używasz IE :)

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2009-02-12 09:10:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 luty 2009 10:06
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gn0oqp$onc$1@news.onet.pl>):

    > Nie każdy program jest do wszystkiego. Używaj Księgowości do tego, do
    > czego została przeznaczona - do prowadzenia ksiąg, a faktury wystawiaj w
> [...]

    No ale to mnie zmusza do podwójnego wklepywania. akurat do faktur mam Ewa
    Lite i o ile Ala Lite mi się zdezaktualizowała, to Ewa Lite jest boska. Ale
    od zawsze mnie wkurzało podwójne wklepywanie i skoro już mam zmieniać
    program, to chciałbym móc raz wklepywać kontrahenta i raz wklepywać
    dokument. Wkurza mnie to, że najpierw wklepuję kontraenta do faktur, potem
    do książki.

  • 48. Data: 2009-02-12 09:12:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > program, to chciałbym móc raz wklepywać kontrahenta i raz wklepywać
    > dokument. Wkurza mnie to, że najpierw wklepuję kontraenta do faktur, potem

    Nie wiem ile i jakich masz kontrahentów, ale wystarczy go raz wklepać
    (czyli dwa razy do dwóch programów) i on już tam będzie. Choć jeśli
    każda faktura jest na kogoś innego, to faktycznie jest to za dużo pracy.

    Ja też raz próbowałem wystawić fakturę w Małej Ks. i też wydaje mi
    się, że trzeba najpierw wpisać do magazynu, potem ... ..., tak więc
    zrezygnowałem. Coś za coś. MK ma mi tylko poprawnie liczyć i drukować
    KPiR i VAT, niczego innego od niej nie wymagam.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2009-02-12 09:21:05
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Tristan wrote:

    > No ale to mnie zmusza do podwójnego wklepywania. akurat do faktur mam Ewa
    > Lite

    chce wam sie? :-)
    ja wydalem 180 PLN na taxmachine i uwazam to za bardzo dobrze wydane
    pieniadze. wystawiam fakture, jest baza kontrahentow (jak jest wpisany
    to wystarczy fragment nazwy wklepac), potem jednym przyciskiem robi sie
    wpis do KPiR. sa wszystkie pity itd. wersja na jedna firme jest jeszcze
    tansza; aktualizacje srednio raz w tygodniu za darmo (nie ma zadnego
    abonamentu). no dobra, koncze, bo reklame robie mimo woli. jedyne
    upierdliwosci, jaka widze, to brak mozliwosci kopiowania wpisow w
    ewidencji przebiegu oraz koniecznosc recznych wpisow do KPiR z tabeli
    amortyzacji.

    --
    bartek

  • 50. Data: 2009-02-12 09:54:07
    Od: Ryszard G <w...@s...pl>

    Liwiusz pisze:
> [...]
    da sie faktura usługowa

    nigdy nie miałem takiego problemu
    może pod inny numer magazynu wprowadziłeś

    > Nie każdy program jest do wszystkiego. Używaj Księgowości do tego, do
    > czego została przeznaczona - do prowadzenia ksiąg, a faktury wystawiaj w
    > wygodniejszym programie
    z fakturami też nie ma problemu raz wklepany kontrachent
    jest do wyboru w każdym dokumencie