    From: Yes <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: metoda kasowa i wydatek w poprzednim miesiącu
    Date: Thu, 10 Apr 2008 09:25:20 +0200

    Andrew pisze:

    > Mozesz pod datą fakury. Poczytaj dokładniej o metodzie kasowej, bo ma nie
    > wiele wspólnego z ujmowaniem kosztów pod datą zapłaty. Liczy się data
    > faktury.

    Przeglądając net znajduję ciągle te same formułki dotyczące metody
    kasowej. Możesz wspomóc jakimś ciekawszym linkiem?
    Do tej pory wydawało mi się że metoda kasowa to właśnie polega na tym,
    że koszt uważam za koszt w chwili jego popełnienia czyli zapłacenia
    (czyli do kpir wpisuję z datą gdy "pieniądze" mnie opuściły).

    pozdrawiam

    yes

    PS: podejrzewam, że pytanie najbardziej podstawowe dla bywalców tej
    grupy więc i może być problem z odpowiedzią.