eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkinadplata i niedoplata w roznych deklaracjach - czy można uiścić jedynie różnicę? › Re: nadplata i niedoplata w roznych deklaracjach - czy można uiścić jedynie różnicę?
  • Data: 2012-05-03 16:32:07
    Temat: Re: nadplata i niedoplata w roznych deklaracjach - czy można uiścić jedynie różnicę?
    Od: Przemek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-03 16:22, SDD pisze:
    > Pewnie zlozyl zeznanie za pozno :) Jeśli tak, to dupa zbita = nie ma
    > sensu składać czynnego żalu, bo w tym wypadku urzad doskonale wie, ze
    > zeznanie jest po terminie.

    Gadasz głupoty... z całym szacunkiem.

    > Czekac na wezwanie, swiecic oczami i sie cieszyc, jesli skonczy się
    > mandatem 150 zl (byc moze po 150 za kazde z zeznan :)

    Jak składałem po terminie deklarację to pisałem, że proszę o odstąpienie
    od ukarania, z jakiegoś tam względu i jeszcze się nie zdarzyło, żeby
    mnie ukarali.
    Powiem więcej, kiedyś w ogóle nie złożyłem deklaracji, pop... mi się, że
    nie trzeba, nie wysłałem VATu. Kobieta mnie wezwała, pyta o dowód
    nadania, ja jej, że nie mam, ale na pewno wysłałem, jak bum cyk cyk.
    Spojrzała mi w oczy, zapytała czy mam kopię deklaracji i poprosiła,
    żebym wysłał jak najszybciej poleconym a NIE składał w kancelarii. Nie
    było żadnej kary.
    W US pracują też ludzie i jak z nimi się normalnie rozmawia, to cię
    normalnie traktują.
    Przem