  • 1. Data: 2003-09-04 12:30:50
    Temat: nowy Płatnik
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

    Witam
    Niezłą niespodziankę nam ZUS przygotował:
    http://www.zus.gov.pl/programy.htm

    Jak zobaczyłem rozmiar pełnej wersji (80MB) to ręce mi opadły. Ciekawe
    do czego jeszcze doprowadzi ten chory monopol. Oczywiście ze starej
    wersji nie będzie można korzystać (tylko do września).

    Tomek

  • 2. Data: 2003-09-04 12:39:46
    Temat: Re: nowy Płatnik
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

> [...]
    > do czego jeszcze doprowadzi ten chory monopol. Oczywiście ze starej
    > wersji nie będzie można korzystać (tylko do września).

    Nie mam jeszcze (się ciągnie) ale juz znajomu zapodał że trzeba wszystko
    importować ręcznie ze starego do nowego (najpierw płatników, potem
    zbiory) - nie ma ządnego mechanizmu "raz a dobrze.
    W końcu biura rachunkowe mają na zbyciu cały dzień na klikanie.
    Siadam do tego dzis po południu, zyczcie mi powodzenia...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-09-04 13:00:51
    Od: "STIVEN" <g...@p...pl>

> [...]
    > W końcu biura rachunkowe mają na zbyciu cały dzień na klikanie.
    > Siadam do tego dzis po południu, zyczcie mi powodzenia...

    W dzisiejszej Rzeczypospolitej jest plytka i broszurka

    Powodzenia - bedzie ci potrzebne

    STIVEN

  • 4. Data: 2003-09-04 14:19:50
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

> [...]
    > W końcu biura rachunkowe mają na zbyciu cały dzień na klikanie.
    > Siadam do tego dzis po południu, zyczcie mi powodzenia...

    Moje pierwsze podejście też nie wypadło najlepiej. Zainstalowałem to coś
    na zasadzie przyciskania "dalej". Po drodze upiera się, żeby wszędzie
    nadawać hasła min. 6 znakowe. Niech mu będzie. Próby zakończyłem na
    komunikacie:
    "Utworzenie bazy nie powiodło się. Nie można znaleźć dostawcy. Może on
    być niepoprawnie zainstalowany".

    Hmm, pora na lekturę dokumentacji, ale podejrzewam, że wszelkie firmy
    zajmujące się Płatnikami w firmie zacierają ręce. Nie będą narzekać na
    brak roboty...

    Wolę nie pytać, po co mi taki pakiet na wypełnianie raz na kwartał
    jednej kartki "ZUS DRA". Pewnie nie ma na to pytanie rozsądnej odpowiedzi.

    Tomek

  • 5. Data: 2003-09-04 16:22:01
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Tomek" <m...@p...onet.BLABLA.pl> napisał w wiadomości

    > Wolę nie pytać, po co mi taki pakiet na wypełnianie raz na kwartał
    > jednej kartki "ZUS DRA". Pewnie nie ma na to pytanie rozsądnej odpowiedzi.

    By Twórcy programu , użytkownicy i kontrolerzy mieli pełne ręce nikomu
    niepotrzebnej roboty.
    A najważniejsze , by "śmietanka" miała kasę:-(

  • 6. Data: 2003-09-04 17:10:49
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    > Wolę nie pytać, po co mi taki pakiet na wypełnianie raz na kwartał
    > jednej kartki "ZUS DRA". Pewnie nie ma na to pytanie rozsądnej odpowiedzi.

    a tak z ciekawości - po co wypełniasz raz na kwartał ???

    Darek SP2BZW

  • 7. Data: 2003-09-04 17:28:13
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

    > a tak z ciekawości - po co wypełniasz raz na kwartał ???

    Bo raz na kwartał zmienia się minimalna składka ;-)
    Tomek

  • 8. Data: 2003-09-04 17:59:00
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > Bo raz na kwartał zmienia się minimalna składka ;-)
    > Tomek
    To chyba tylko dla własnej orientacji
    Zaraz mnie trafi..... coś. Gratuluję pomysłu stworzenia programu. Na płytce
    jest napisane Minimalne wymagania 486,24 mb ram 100mb przestrzeni......
    Ja mam celerona 533 i 256 ram i weryfikacja zestawu z 22 osobami trwa i trwa
    i trwa........
    Oj widzę zadowolonych użytkowników którzy prędziutko się ustawiają w kolejce
    po komputerki.
    Ale co tam. Jest nowa wersja
    PawełJ

  • 9. Data: 2003-09-04 18:00:55
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    80 MB.. tylko ciut więcej zajmuje instalka photoshopa. nie wiem co oni
    tam umieścili, zważywszy że ten Płatnik to klient i nakładka na bazę
    danych no i generator paru formularzy. o przepraszam, teraz jeszcze
    obsługuje 6 znakowe hasła;)

    "wprowadzeniu obsługi przepisów ustawy o danych osobowych"
    czyli do tej pory program te przepisy łamał?:) o nieładnie...
    swoją drogą powyższe zdanie to wyjątkowy bełkot.
    jaka obsługa przepisów?? hasełko na program?? imho to nie program ma
    obsługiwać ww przepisy tylko administrator bazy danych osobowych.

    nawet nie chcę wiedzieć ile biorą za ten program, bo się z zawiści
    dorobię wrzodów;)

    pozdrawiam i przepraszam za off topic
    RW

    ps "zmianie interfejsu użytkownika i poprawienie ergonomii pracy z
    programem" :))))

  • 10. Data: 2003-09-04 18:10:26
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    > Bo raz na kwartał zmienia się minimalna składka ;-)

    oj, nie jesteś na bieżaco z przepisami ZUS....

    Darek SP2BZW