    From: "RobertW" <i...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nowy Płatnik
    Date: Thu, 4 Sep 2003 20:00:55 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@12-mo3-3.acn.waw.pl

    80 MB.. tylko ciut więcej zajmuje instalka photoshopa. nie wiem co oni
    tam umieścili, zważywszy że ten Płatnik to klient i nakładka na bazę
    danych no i generator paru formularzy. o przepraszam, teraz jeszcze
    obsługuje 6 znakowe hasła;)

    "wprowadzeniu obsługi przepisów ustawy o danych osobowych"
    czyli do tej pory program te przepisy łamał?:) o nieładnie...
    swoją drogą powyższe zdanie to wyjątkowy bełkot.
    jaka obsługa przepisów?? hasełko na program?? imho to nie program ma
    obsługiwać ww przepisy tylko administrator bazy danych osobowych.

    nawet nie chcę wiedzieć ile biorą za ten program, bo się z zawiści
    dorobię wrzodów;)

    pozdrawiam i przepraszam za off topic
    RW

    ps "zmianie interfejsu użytkownika i poprawienie ergonomii pracy z
    programem" :))))