  • 1. Data: 2003-09-04 10:27:31
    Temat: dwa pytania
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

    witajcie
    :)
    mam dwa pytania
    mam zarejestrowana dzialalnosc w zakresie handlu artukulami przemyslowymi
    jestem vatowcem na zryczaltowanym podatku dochodowym
    :)
    po godzinach a czesto i w sklepie
    bo w handlu idzie teraz jak idzie
    dlubie w drewnie
    i na tyle dobrze to wychodzi
    ze ludzie to kupuja
    :))))
    nie ma problemu gdy sprzedaje to "prywatnie"
    ale teraz chec sprzedazy moich dlubanek ma sklep z tego typu pierdolami
    no i musze wystawic im fakture
    :(
    wydaje mi sie
    ze najprosciej jest wystawic im fakture
    ze swojego sklepu ale zastanawiam sie
    czy sprzedajac to
    wpierw musze sobie wystawic jakis rachunek
    ?
    :))))))
    drugie pytanie dotyczy mojego nastepnego hobby
    mam kawalek ziemi 1.1 ha zakwalifikowany jako grunty rolne
    z mozliwoscia zalozenia siedliska rolniczego
    :)
    zanim sie tam kiedys wybuduje
    mam tam ogrod w ktorym udalo mi sie namnozyc roslin
    na ktore tez znalazlem chetnych do kupienia (sadzonki bambusow)
    :)
    jest to centrum ogrodowe
    tez bedzie potrzeba wystawienia faktury
    nie wiem na ile dobrze slyszalem :
    na produkty wyprodukowane w gospodarstwie rolniczym
    przy ich sprzedazy fakture tzw Fakture RR
    wystawia odbiorca naliczajac do umowionej ceny 3 % Vat
    ktorego nigdzie nie odprowadzam
    ?
    z pozddrowieniami i usmiechami
    _hehehe